Matemātikas mācīšana 6.klases skolēniem ar disleksiju
Author
Laveniece, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās vispārizglītojošā skolā arvien vairāk parādās skolēni ar mācīšanās traucējumiem, kas pēdējā laikā kļūst arvien aktuālāka un mūsu uzdevums ir prast palīdzēt šādiem skolēniem, lai viņi pēc izglītības ieguves spētu pilnvērtīgi dzīvot konkurētspējīgā sabiedrībā.
Diplomdarba nosaukums „Matemātikas mācīšana 6.klases skolēniem ar disleksiju”. Darba mērķis – izveidot atbalsta materiālus matemātikā 6.klases skolēniem, kuriem ir disleksija.
Autores izvirzītie uzdevumi:
1.Izpētīta teorētiskā literatūra par vecumposma raksturīgākajām iezīmēm;
2.Izpētīta teorētiskā literatūra par disleksiju;
3.Izstrādāti metodiskie materiāli - stundu plāni ar darba lapām un sniegti ieteikumi to izmantošanai.
Pētāmais jautājums – piedāvājot uzdevumus, kas izstrādāti skolēniem ar disleksiju, radīsies lielāka motivācija apgūt šo priekšmetu. There are pupils with learning disabilities in our elementary schools nowadays. The number of these students grows rapidly and it is very important to help them at the period of getting education at school and to train them for skills so that they could live valuably in a competitive society after getting education.
The diploma title is “Teaching of mathematics for Grade 6 pupils with dyslexia”, target is – to create supporting materials in mathematics for pupils of 6th class with dyslexia.
The author puts forward the following tasks:
1.to study the theoretical literature on the most characteristic features of the age group;
2.to investigate the theoretical literature on dyslexia;
3.to develop methodological materials and to provide methodological recommendations for the use of materials.
The issue of research – offering the tasks, designed for pupils with dyslexia, they will have better motivation to learn this subject.