• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Individuālās pieiejas izmantošanas iespējas skolas svešvalodas stundās

Thumbnail
View/Open
299-39564-Fallmann_Irina_if08057.pdf (820.6Kb)
Author
Fallmann, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliniece, Dace
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir „Individuālās pieejas izmantošanas iespējas skolas svešvalodas stundās”. Tēmas aktualitāti noteica fakts, ka individuālās pieejas izmantošanas principam mūsdienu skolā tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Šis princips aicina pievērst uzmanību katra skolēna īpatnībām. Ir svarīgi rosināt skolēnus būt atbildīgiem par mācību procesu, lai sagatavotu viņus patstāvīgām un atbildīgām rīcībām turpmākajā dzīvē. Teorētiskās daļas pamatu veido pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās literatūras izpēte. Tika noskaidrots, kādi mērķi tiek sasniegti, izmantojot individuālās pieejas principu, kādi vēsturiskie priekšnosacījumi ir principa pamatā, kādi priekšnosacījumi ir nepieciešami veiksmīgai principa ieviešanai, kādas pastāv darba organizācijas un novērtēšanas formas, kā arī, kādas vājās vietas var novērot individualizācijas principa ieviešanas gadījumā. Praktisko daļu veido pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un tās rezultāti, kā arī skolēnu aptaujas apraksti un to izvērtējumi. Tika noskaidrots, ka skolēnu īpatnību ievērošana neapšaubāmi ir svarīga, jo individualizācijas princips piedāvā mācību darbā izmantot daudzveidīgas darba organizācijas formas, sevišķi grupu darbu, kurā dalībniekiem ir vēlme darba procesā izmantot dažādas mācību metodes, kā arī skolēnu īpatnību ievērošana palielina viņu vēlēšanos mācīties svešvalodas.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12444
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV