Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliniece, Daceen_US
dc.contributor.authorFallmann, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39564en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12444
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Individuālās pieejas izmantošanas iespējas skolas svešvalodas stundās”. Tēmas aktualitāti noteica fakts, ka individuālās pieejas izmantošanas principam mūsdienu skolā tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Šis princips aicina pievērst uzmanību katra skolēna īpatnībām. Ir svarīgi rosināt skolēnus būt atbildīgiem par mācību procesu, lai sagatavotu viņus patstāvīgām un atbildīgām rīcībām turpmākajā dzīvē. Teorētiskās daļas pamatu veido pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās literatūras izpēte. Tika noskaidrots, kādi mērķi tiek sasniegti, izmantojot individuālās pieejas principu, kādi vēsturiskie priekšnosacījumi ir principa pamatā, kādi priekšnosacījumi ir nepieciešami veiksmīgai principa ieviešanai, kādas pastāv darba organizācijas un novērtēšanas formas, kā arī, kādas vājās vietas var novērot individualizācijas principa ieviešanas gadījumā. Praktisko daļu veido pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un tās rezultāti, kā arī skolēnu aptaujas apraksti un to izvērtējumi. Tika noskaidrots, ka skolēnu īpatnību ievērošana neapšaubāmi ir svarīga, jo individualizācijas princips piedāvā mācību darbā izmantot daudzveidīgas darba organizācijas formas, sevišķi grupu darbu, kurā dalībniekiem ir vēlme darba procesā izmantot dažādas mācību metodes, kā arī skolēnu īpatnību ievērošana palielina viņu vēlēšanos mācīties svešvalodas.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIndividuālās pieiejas izmantošanas iespējas skolas svešvalodas stundāsen_US
dc.title.alternativeIndividualized Instruction Application Possibilities in the Foreign Language Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record