Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠtekele, Ineseen_US
dc.contributor.authorKeiša, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:58Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other40318en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12463
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums „Sociālpedagoģiskā darbība ar lomu spēļu palīdzību emocionālās vardarbības mazināšanā Andreja Pumpura 11. pamatskolā 2. – 4. klasēs.” Par diplomdarba mērķi darba autore izvirzīja : izpētīt kā ar lomu spēļu palīdzību var mazināt bērnu emocionālo vardarbību skolā. Lai sasniegtu mērķi darba autore īstenoja vairākus uzdevumus – sākot ar literatūras izpēti, anketu izveidi un izdalīšanu skolēniem, novērošanas veikšanu un beidzot ar savākto datu analīzi. Diplomdarbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā darba autore apskata vardarbību un tās vispārīgu raksturojumu – emocionālo vardarbību, tās raksturojumu, kādas ir taktikas, lai emocionālo vardarbību novērstu un sociālā pedagoga lomu šajā procesā. Tāpat darba autore apskatīja arī literatūru par lomu spēlēm – to izmantošanu kā metodi emocionālās vardarbības mazināšanā. Diplomdarba praktiskajā daļā darba autore veica pētījumu Andreja Pumpura 11. pamatskolā. Pētījumā piedalījās 2. – 4. klases skolēni. Pētījuma daļā darba autore izveidoja anketas, ar mērķi noskaidrot, vai šajās klasēs skolēni sastopas ar emocionālo vardarbību. Tās tika izdalītas 3. un 4. klases skolēniem. Lai izpētītu vai emocionālā vardarbība pastāv 2. klasē, darba autore veica novērošanu. Tika noskaidrots vai emocionālā vardarbība pastāv šajās klasēs, darba autore izvēlējās lomu spēles, ar kuru palīdzību centās ar skolēniem izspēlēt dažādās situācijās. Atslēgvārdi : emocionālā vardarbība, lomu spēles, skola, skolēns.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper “Social pedagogical activite with the help of role plays in the reduction of emotional violence with pupils from grades 2 - 4 in Andreja Pumpura Riga elementary school No 11.” The aim of the Diploma Paper is to explore how to use role plays in order to reducing emotional violence among children at school. To achieve the aim, the Author of the Diploma Paper stated objectives- to analyze the literature, to design questionnaires and to distribute them to students, to do the observation and to analyze the collected data. The Diploma Paper consists of two parts- the theoretical and practical part. In the theoretical part the Author of the Diploma Paper analyzes the description of the violence- emotional violence, what are the tactics to use in order to reducing emotional violence and the place of social educator in this process. The author of the Diploma Paper also looked at the literature about role plays- the usage of them in reducing emotional violence. The practical part of the Diploma Paper consists of the case study in Andreja Pumpura Riga 11. primary school. 2. - 4. grades students took place in the case study. The Author of the Diploma Paper designed questionnaires in order to find out if emotional violence is a problem in these grades. The questionnaires were distributed to students in grades 3. and 4. in order to explore if emotional violence is a problem in grade 2 the Author of the Diploma Paper observed students. When the problem of emotional violence was ascertained, the Author of the Diploma Paper chose role plays in order to play out different situations with students. Keys words : emotional violence, pupil, school, role plays.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība emocionālās vardarbības mazināšanā ar lomu spēļu palīdzību Andreja Pumpura Rīgas 11. pamatskolas 2.- 4. klasēsen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical activities for lessening the emotional violence with the help of games in Grade 2- 4 at A. Pumpurs Riga primary school No 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию