• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmēšana kā sešgadīga bērna iztēles veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-40719-Nazarova_Anzelika_aj09204.pdf.pdf (3.582Mb)
Автор
Nazarova, Anželika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: Zīmēšana kā sešgadīga bērna iztēles veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Anželika Nazarova Zin. vadītāja: mag.paed.,Mg.phil. lekt. Ērika Lanka Darba apjoms: 67 lpp.,12 attēli, 3 shēmas, 4 tabulas, pielikumi, izmantoti 36 literatūras avoti Darba pētāmā problēma: Darbs veltīts problēmai, kā ar zīmēšanas palīdzību var veicināt iztēles attīstību. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz V.Hibneres, D.Lieģinieces., G.Svences, A.Ozoliņa Nucho, A.Vorobjova atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi kā bērnu atveidojošā un radošā iztēle. Tika analizētas bērnu fizioloģiskās un psiholoģiskās īpatnības sešu gadu vecumā. Pētījuma praktiskajā daļā tika veikts sešgadīgo bērnu socialpsiholoģiskais raksturojums, kā arī izmantojot dažādus zīmēšanas metodes, pētīta iztēles attīstība. Veicot pētīju, darba autore secināja, ka zīmēšanas nodarbības paaugstina spējas koncentrēties un radoši darboties. Pielietojot zīmēšanu, ir manāms bērnu iztēles attīstības
 
The title of the research: Drawing as Promoter of 6-Year- Child’s Imagination at Pre-school Educational Establishment The author of the research: Anželika Nazarova Adviser: mag.paed., Mg.phil. lecturer Ērika Lanka Amount of the research: 67 pages, 12 images, 3 schemes, 4 tables, appendixes, 36 resources of the literature are used The problem of the research: The research has given a full attention to the problem how to encourage the development of imagination by drawing. The theoretical part is based on cognitions of Hibnere V., Lieginiece D., Svence G., Ozolins A., Nucho, Vorobjovs A. Different questions were analysed in the theoretical part like child’s reproductive and creative imagination. Child’s physiological psychological peculiarities in 6 year age were analyzed. 6 years old children’s psychological characteristic were realized, and using various methods of drawing the development of imagination was investigated in the practical part. Realizing the research, the aut
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12470
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV