Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKrūma, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:59Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41474en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12472
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „YouTube izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai pamatskolā. Diplomdarba tēmas izvēli noteica fakts, ka Latvijā nav daudz pētījumu par YouTube, un ka šī video interneta mājaslapa, var piedāvāt jauninājumus vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai. Darba teorētiskā daļa veido pedagoģiskās un metodiskās literatūras analīze. Teorētiskās pētniecības darba gaitā tika izstrādāti un izmēģināti rakstītprasmes attīstoši uzdevumi, izmantojot YouTube. Diplomdarba praktiskās daļas ietvaros tiek aprakstīti pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, un tās rezultāti, kā arī skolēnu aptaujas izvērtējums. Pēc diplomdarba izstrādes tiek secināts, ka YouTube ir motivējošs vizuāls stimuls rakstītprasmes attīstīšanā vācu valodas kā svešvalodas stundās, kas vienlaikus veicina mācīšanās interesi un kreativitāti.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper theme is „Youtube to Develop Writing Skills in German as a Foreign Language Lessons in Grammer School”. The theme was chosen, because there are only a few researches in Latvia that have been written about YouTube and that the video website offers innovation while Writting in German as a Foreign Language Lessons. The theoretical Part of the Diploma Paper is composed of the studies of the educational and methodological literature. While reserch of the theoretical Part, there were tasks created and tested for work with YouTube videos to develop Writing Skills. In the practical Part of the Diploma Paper is a description of the educational experiment and their results, as well as assesment of Lerners questionnaire. After the designing of the Diploma Paper there were conclusions made, that YouTube is a motivating visual incentive that develops Writting Skills in German as a Foreign Language Lessons and encourages creativity and interest in learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleYouTube izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās rakstītprasmes attīstīšanai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeYouTube to Develop Writing Skills in German as a Foreign Language Lessons in Grammar Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record