Sociālpedagoģiskā darbība ar bērnu un jauniešu literatūru morālo un ētisko vērtību aktualizēšanā 5. līdz 7. klašu skolēniem
Автор
Miķelsone, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Par Anetes Miķelsones diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība ar bērnu un jauniešu literatūru morāli ētisko vērtību aktualizēšanā 5. līdz 7. klašu skolēniem”.
Par diplomdarba mērķi tika izvirzīts pārbaudīt sociālpedagoģiskās darbības iespējas
vērtību aktualizēšanā 5. līdz 7. klašu skolēniem.
Darbā analizēta informācija par vērtību nozīmi un grāmatu lasīšanas nozīmi socializācijas procesā, kā arī vērtību aktualizēšanas iespējām. Izpētīti skolēnu grāmatu lasīšanas paradumi un aktuālās vērtības. Izstrādāta un realizēta programma vērtību aktualizēšanā un veikta tās rezultātu analīze.
Diplomdarbs izstrādāts uz 64 lappusēm. Tas sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma un izmantoto avotu saraksta. Diplomdarbs ilustrēts ar attēliem un tabulām.
Atslēgas vārdi: vērtības, socializācijas process, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā darbība. The theme of the Diploma paper is „Social pedagogical activity with children and youth literature in updating moral - ethical values for 5th to 7th grade children.”
The aim of the Diploma paper is to examine the social pedagogical options in updating
moral-ethical values for 5th to 7th grade children.
The Diploma paper discusses literature on the importance of values and book reading in socialization process, and options for updating values. Researched book reading habits and current values. Developed and implemented a program in updating values and conducted its analysis of the results.
Thesis up to 64 pages. It consists of an introduction, five chapters, conclusion and the final list of resources. Thesis is illustrated with figures and tables.
Keywords: values, socialization process, social pedagogue, social pedagogical activity.