Craftivism iespējas mezglošanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē
Author
Gailāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Craftivism iespējas mezglošanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē” mērķis ir izpētīt un izanalizēt craftivism iespējas mezglošanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē.
Darba pirmajā nodaļā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par craftivism realizēšanai izmantojamajām mācību metodēm, izpētīti mācību priekšmeta satura reglamentējošie dokumenti un pusaudža vecumposms. Otrajā nodaļā izveidots mācību saturs, tematiskais plāns un mācību materiāli mezglošanas tehnikas apguvei. Trešajā nodaļā aprobēts izstrādātais mācību saturs un analizēti iegūtie rezultāti. Tie apstiprina tēmas mezglošana aktualitāti un craftivism piemērotību mājturības un tehnoloģiju stundām.
Atslēgvārdi: craftivism, mezglošana, draudzības rokassprādzes, mājturība un tehnoloģijas, grupu darbs, kooperatīvā mācīšanās, krāsu aplis Diploma thesis "Craftivism opportunities in learning macrame at home economics and technology lessons in 7th grade" aim is to explore and analyze opportunities ofcraftivism in learning macrame at lessons in 7th grade.
The first chapter analyzes the pedagogical and psychological literature on the implementation of craftivism used teaching methods, explored the subject content of regulatory documents and adolescence. The second chapter of the study contain created content, thematic plan and training materials for learning macrame. In the third chapter thematic training content has been aprobated and the results has been analyzed. Results approve macrame relevance and craftivism appropriateness for home economics and technology lessons.
Key words: craftivism, macrame, friendship bracelets, home economics and technology, group work, cooperative learning, color wheel