dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Krišjāne-Reinika, Baiba | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:37:08Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:37:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 45117 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12519 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbu „Ģimene kā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes veicinātāja” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Baiba Krišjāne, darba vadītāja Lūcija Rutka (Dr. psych.).
Darbā tiek apskatīta bērna saskarsmes prasmju veidošanās pirmsskolas vecumā, kas ietver saskarsmes jēdziena aprakstu, psihofizioloģisko raksturojumu un saskarsmes attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā, bērna saskarsmju prasmju veidošanās ģimenē, kurā ietilpst ģimenes apraksts un saskarsmes problēmas pirmsskolas vecumā un to cēloņi.
Otrajā daļā tiek atspoguļoti empīriskā pētījuma rezultāti. Tajā analizēts vecāku un pedagoga novērojumi par pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pielietošanu, pētītas bērnu saskarsmes prasmes grupā.
Atslēgas vārdi: ģimene, pirmsskolas vecums, saskarsmes prasmes | en_US |
dc.description.abstract | The qualification work „Family as a promoter of pre-school age children`s communication skills” is made by Baiba Krišjāne– Reinika (a student of Latvia University, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art), the supervisor of the work Lūcija Rutka (Dr.psych).
In the work the development of communication skills at pre-school age is examined. It includes the description of communication concept, psychophysiological characterization and the peculiarities of the development of communication at pre-school age, the development of child`s communication skills in the family where the description of family and problems of communication at pre-school age and their reasons are included.
In the second part the results of empirical research are reflected. There the parents` and teachers` observation about the usage of children`s communication skills at pre-school age is analysed, the children`s communication skills in a group are researched.
Key words: family, pre-school age, communication skills | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Ģimene kā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes veicinātāja | en_US |
dc.title.alternative | Facilitation of Children's Communication Skills in Family | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |