Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorKrišjāne-Reinika, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45117en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12519
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu „Ģimene kā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes veicinātāja” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Baiba Krišjāne, darba vadītāja Lūcija Rutka (Dr. psych.). Darbā tiek apskatīta bērna saskarsmes prasmju veidošanās pirmsskolas vecumā, kas ietver saskarsmes jēdziena aprakstu, psihofizioloģisko raksturojumu un saskarsmes attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā, bērna saskarsmju prasmju veidošanās ģimenē, kurā ietilpst ģimenes apraksts un saskarsmes problēmas pirmsskolas vecumā un to cēloņi. Otrajā daļā tiek atspoguļoti empīriskā pētījuma rezultāti. Tajā analizēts vecāku un pedagoga novērojumi par pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pielietošanu, pētītas bērnu saskarsmes prasmes grupā. Atslēgas vārdi: ģimene, pirmsskolas vecums, saskarsmes prasmesen_US
dc.description.abstractThe qualification work „Family as a promoter of pre-school age children`s communication skills” is made by Baiba Krišjāne– Reinika (a student of Latvia University, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art), the supervisor of the work Lūcija Rutka (Dr.psych). In the work the development of communication skills at pre-school age is examined. It includes the description of communication concept, psychophysiological characterization and the peculiarities of the development of communication at pre-school age, the development of child`s communication skills in the family where the description of family and problems of communication at pre-school age and their reasons are included. In the second part the results of empirical research are reflected. There the parents` and teachers` observation about the usage of children`s communication skills at pre-school age is analysed, the children`s communication skills in a group are researched. Key words: family, pre-school age, communication skillsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĢimene kā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes veicinātājaen_US
dc.title.alternativeFacilitation of Children's Communication Skills in Familyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record