Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorBrice, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45132en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12532
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs „Pedagoga iespējas 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autore: Jeļena Brice Zinātniskā vadītāja: Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darba apjoms: 63 lpp., 7 tabulas, 9 attēls, 8 pielikumi, izmantoti 36 literatūras avoti. Darbā ir aprakstīta adaptācijas procesa būtība dažādu autoru skatījumā, analizētas 2-3 gadus vecu bērnu attīstības un adaptācijas īpatnības, raksturotas pedagoga iespējas adaptācijas procesa veicināšanā. literatūras analīze par 2-3 gadu vecu bērnu adaptācijas veicināšanas formām un metodēm. Izanalizēts darba saturs, uz kura pamata izdarīti secinājumi un piedāvāti ieteikumi. Tāpat darbā tika veikts praktiskais pētījums par pedagoga iespējām 2-3 gadu vecu bērnu adaptācijas veicināšanā. Praktiska pētījuma laikā tika aptaujāti bērnu vecāki par adaptācijas norisi pirmsskolā. Ir izanalizēts kvalifikācijas darba saturs, uz kura pamata izdarīti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi. Izstrādātas rekomendācijas bērnu vecākiem par adaptācijas veicināšanas paņēmieniem. Darbu ir iespējams praktiski izmantot pirmsskolas izglītības iestādēs 2-3 gadu vecu bērnu adaptācijas veicināšanai. Atslēgas vārdi: ADAPTĀCIJA, BĒRNU ATTĪSTĪBA, PEDAGOGS, ROTAĻA, KUSTĪBU ROTAĻA.en_US
dc.description.abstractQualification paper ‘Educator’s possibilities of encouraging adaptation of 2-3 year old children in the kindergarten.’ The author of the paper: Jelena Brice Research assistant: Liga Aboltina Qualification paper consists of 63 pages, 7 charts, 9 picture and 8 appendixes. 36 literature sources are used. The paper describes the adaptation process from different authors’ points of view. 2-3 year old children’s development and adaptation peculiarities are analyzed, as well as educator’s possibilities of encouraging adaptation process are characterized. Literature sources analysis of forms and methods of encouraging adaptation of 2-3 year old children is described. The paper’s content is analyzed, making the conclusions and proposing some suggestions. The practical part of the paper describes the research on educator’s possibilities of encouraging adaptation of 2-3 year old children. During the research, the children’s parents have been asked about adaptation process in the kindergarten. The qualification paper’s content is analyzed, making the conclusions and proposing some suggestions. The recommendations for the children’s parents about forms and methods of encouraging adaptation are worked out. The present paper can be used in the kindergartens in order to encourage adaptation of 2-3 year old children. Key words: ADAPTATION, CHILDREN DEVELOPMENT, EDUCATOR, GAME, ACTIVE GAME.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePedagoga iespējas 2-3 gadu vecu bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeFacilitation of 2-3 year old Children's Adaption at Kindergartenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record