14 – 16 gadīgu pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanās speciālajā skolā
Author
Pula, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore: Baiba Pula.
Diplomdarba tēma: „14 – 16 gadīgu pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanās speciālajā skolā”.
Darba zinātniskā vadītāja: Doc., Dr.paed. Rasma Vīgante.
Diplomdarba mērķis ir izzināt pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanos speciālajā skolā.
Diplomdarbā aprakstītas 14 – 16 gadīgu pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem personības attīstības īpatnības un svarīgākās pašapziņas veidošanās iezīmes, izvērtēta speciālās skolas ietekme uz šo pusaudžu pašapziņas veidošanos, izzināta viņu pašapziņa speciālajā skolā.
Diplomdarbs sastāv no trīs daļām ar apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 53 lappusēs, tajā iekļautas 2 tabulas un 7 attēli, izmantoti 63 literatūras avoti un pievienoti 10 pielikumi.
Atslēgas vārdi: pusaudži, garīgās attīstības traucējumi, pašapziņa, speciālā skola. The title of the Diploma’s Thesis: “Formation of Self- consciousness of 14 – 16 year-old Adolescent with Mild Mental Retardation in a Special School”.
Author: Baiba Pula.
Supervisor: Doc., Dr. paed. Rasma Vīgante.
Diploma Thesis aim is to explore a self- consciousness formation of adolescents with mild mental retardation in a special school.
Diploma Thesis describes development of 14 – 16 year-old adolescents with mild mental retardation and features of formation their self- consciousness, evaluates the impact of special schools on self- consciousness formation of adolescent with mild mental retardation. In Diploma Thesis is researched self- consciousness of those adolescent in a special school.
Diploma Thesis consists of three parts and subdivisions, 53 pages including 2 tables, 7 charts, 63 literature sources and 10 appendices.
Keywords: adolescent, special needs, mental retardation, self- consciousness, special school.