Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorĀķīte, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45137en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12536
dc.description.abstractPētījuma autore pievērsusies tematam par mērķtiecīgas pedagoģiskās darbības īstenošanu pirmsskolā. Šī temata ietvaros tiek analizētas sakarības starp (1) pirmsskolas izglītībai izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem – (2) ikdienā īstenoto pedagoģisko praksi – (3) skolotāja mērķtiecīgi organizētas pedagoģiskās darbības ietekmi uz izglītības kvalitātes paaugstināšanu, precizējot, ka kritērijs izglītības kvalitātes pieaugumam ir devums bērnu personības attīstībā. Pētījumā aplūkotas iespējas veicināt pedagogiskās darbības mērķtiecību, rūpīgi plānojot pasakas, kuras skolotājs bērniem lasa diendusas laikā. Pētījumā apkopota pedagoģiskā pieredze un apzinātas iespējas, kādas bērnu personības attīstībā sniedz diendusai paredzēto pasaku rūpīga un mērķtiecīga plānošana. Atslēgvārdi Mērķtiecīga pedagoģiskā darbība, pasakas plānošana, diendusaen_US
dc.description.abstractThe author of the study has paid attention to the theme of implanting purposeful pedagogical activity in preschool. Two connections are analysed in the frame of this theme - (1) aims and objectives put forward to preschool education– (2) the everyday implemented pedagogical practice– (3) the impact of teacher’s purposefully organized pedagogical activity on increasing the quality of education specifying that the criterion in the increase of the quality of education is the contribution to the development of the child’s personality. The study discusses the possibilities of promoting the purposefulness of the pedagogical activity by planning carefully the fairy-tales which the teacher reads aloud to children during the midday repose. The study summarizes the pedagogical experience and explores the possibilities that careful and purposeful planning of fairy-tales intended for reading during the midday repose provide for the development of children’s personality. Key words Purposeful pedagogical activity, planning the fairy-tale, midday reposeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePasakas plānošana diendusai kā mērķtiecīgas pedagoģiskās darbības īstenošana pirmsskolāen_US
dc.title.alternativePlanning the Fairy-tale for midday Repose as Implementation of purposeful pedagogical Activity in Preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию