Latviešu valodas mācību saturs skolēna lasītprasmes veicināšanai sākumskolā
Author
Vasiļjeva, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījumā “Latviešu valodas mācību saturs skolēna lasītprasmes veicināšanai sākumskolā” analizēta vairāku autoru un psihologu teorētiskā literatūra ( Z. Anspoka, 2008., Ā. Ptičkina, 1999., G. Svence, 1999). Pētījumā analizēts lasītprasmes jēdziens, lasīšanas metodes, tekstu veidi, bet praktiskajā daļā veikta mācību literatūras kontentanalīze, un piedāvāti ieteikumi lasītprasmes attīstībai sākumskolā. Empīriskais pētījums veikts, vērojot un analizējot kādi ir lasīšanas veidi, lasītprasmes attīstību, pedagoģisko saturu un metodiku. Pētījumā īsi raksturota arī skolēnu lasīšana brīvajā laikā. The research subject “The content of learning the Latvian language for promoting the pupil’s reading literacy in elementary school” was analized with help of theoretical literature of authors and psychologists ( Z. Anspoka, 2008., Ā. Ptičkina, 1999., G. Svence, 1999). The study analyzes the concept of literacy , reading methods , text types , but the practical part of the training conducted content analysis of literature , and suggested the development of literacy in primary school . The empirical study done by observing and analyzing what are the ways of reading , literacy development, teaching content and methods. The study briefly describes the students' reading leisure.