• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interaktīvā tāfele kā iekļaujošas izglītības instruments 2.klases skolēnu iesaistīšanai mācību stundā

Thumbnail
Öffnen
299-45342-Jankovska_Liene_lj12020.pdf (1.837Mb)
Autor
Jankovska, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā skolās aktuālas ir arvien jaunas inovācijas. Mācību videi raksturīgi tādi līdzekļi kā, projektors, planšetdators, datu kamera un arī interaktīvā tāfele. Maģistra darbā tiek analizēta un pētīta interaktīvā tāfele kā iekļaujošs instruments 2.klases bērnu iesaistīšanai mācību stundā. Tiek apskatīta iekļaujošas izglītības un iesaistīšanās būtība, apkopotas interaktīvās tāfeles funkcijas. Balstoties uz sākumskolas vecumposma īpatnībām, izziņas veidiem, mācīšanās stiliem un labās prakses piemēriem, tika izveidoti kritēriji mācību stundu novērošanai empīriskajam pētījumam. Pētnieciskajā daļā tika vērota un analizēta bērnu iesaistīšanās mācību stundā, kurā izmantota interaktīvā tāfele. Darbā tiek sniegti ieteikumi iesaistošas mācību stundas īstenošanai, izmantojot interaktīvo tāfeli. Atslēgvārdi: iekļaujoša izglītība, iesaistīšanās, interaktīvā tāfele, sākumskolas mācību process
 
In nowadays’ age of technology, more and more new innovations are actual in schools. Now such equipment as LCD projectors, tablets, data cameras and interactive whiteboards are characteristics in modern learning environment. In this Master’s thesis interactive whiteboard as engaging tool for involvement of 2nd class pupils is being studied and analyzed. Entity of including education and involvement was observed. According to age peculiarities of the pupil of primary school, as well as cognitive types, learning styles and examples of good practice, empirical study‘s criteria were established for examining lessons. In research part pupils’ involvement in lesson was observed and analyzed based on teacher’s activities set by author. Thesis contains suggestions for involving learning process using interactive whiteboard, as well as conclusions. Key words: including education, involvement, interactive whiteboard, primary school learning process
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12557
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV