Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daigaen_US
dc.contributor.authorJankovska, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:13Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45342en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12557
dc.description.abstractMūsdienu tehnoloģiju laikmetā skolās aktuālas ir arvien jaunas inovācijas. Mācību videi raksturīgi tādi līdzekļi kā, projektors, planšetdators, datu kamera un arī interaktīvā tāfele. Maģistra darbā tiek analizēta un pētīta interaktīvā tāfele kā iekļaujošs instruments 2.klases bērnu iesaistīšanai mācību stundā. Tiek apskatīta iekļaujošas izglītības un iesaistīšanās būtība, apkopotas interaktīvās tāfeles funkcijas. Balstoties uz sākumskolas vecumposma īpatnībām, izziņas veidiem, mācīšanās stiliem un labās prakses piemēriem, tika izveidoti kritēriji mācību stundu novērošanai empīriskajam pētījumam. Pētnieciskajā daļā tika vērota un analizēta bērnu iesaistīšanās mācību stundā, kurā izmantota interaktīvā tāfele. Darbā tiek sniegti ieteikumi iesaistošas mācību stundas īstenošanai, izmantojot interaktīvo tāfeli. Atslēgvārdi: iekļaujoša izglītība, iesaistīšanās, interaktīvā tāfele, sākumskolas mācību processen_US
dc.description.abstractIn nowadays’ age of technology, more and more new innovations are actual in schools. Now such equipment as LCD projectors, tablets, data cameras and interactive whiteboards are characteristics in modern learning environment. In this Master’s thesis interactive whiteboard as engaging tool for involvement of 2nd class pupils is being studied and analyzed. Entity of including education and involvement was observed. According to age peculiarities of the pupil of primary school, as well as cognitive types, learning styles and examples of good practice, empirical study‘s criteria were established for examining lessons. In research part pupils’ involvement in lesson was observed and analyzed based on teacher’s activities set by author. Thesis contains suggestions for involving learning process using interactive whiteboard, as well as conclusions. Key words: including education, involvement, interactive whiteboard, primary school learning processen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteraktīvā tāfele kā iekļaujošas izglītības instruments 2.klases skolēnu iesaistīšanai mācību stundāen_US
dc.title.alternativeInteractive Whiteboard as an inclusive education Instrument of second grade pupil Involvement in Lessonen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record