• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-45356-Smulkevica_Justine_jp10067.pdf (834.5Kb)
Autor
Smuļkēviča, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba „Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē” mērķis ir izpētīt pasaku vērtīborientējošas iepazīšanas iespējas latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē. Teorētiskajā daļā autore analizē dažādu literatūru un avotus par vērtību izglītību un pasaku lasīšanu. Veikts pētījums vērtīborientējošu pasaku iepazīšanas veicināšanai. Praktiskajā daļā veikts pētījums, kurš sevī ietver mācību grāmatu analīzi, skolēnu raksturojumu, kā arī izstrādāti un aprobēti stundu plāni vērtīborientējošai pasaku iepazīšanai. Atslēgas vārdi: latviešu valoda, latviešu tautas pasakas, latviešu literārās pasakas, skolēni.
 
The aim of diploma thesis „Value-oriented exploration of fairytales in Latvian language lessons in Grades 1 and 2” is to research the possibilities of value-oriented exploration of fairytales during Latvian language lessons in the first and second grade. In the theoretical part, the author analyzes different literature and other sources about value-orientated education and reading fairytales. A study was carried out on promoting a value-orientated exploration of fairytales. In the practical part, a study is carried out which includes an analysis of textbooks, pupil characterization, as well as developed and approbated lesson plans for value-oriented exploration of fairytales. Keywords: Latvian language, Latvian folk fairytales, Latvian literary fairytales, pupils.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12560
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV