Didaktisko spēļu izmantošana rakstītprasmes apguvē 1.klasē
View/ Open
Author
Ulme, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījums veikts par didaktiskās spēles izmantošanas iespējām rakstītprasmes pilnveidošanas procesā.
Valodas attīstību nosaka tas, ka šajā procesā ietilpst lasīt un rakstītprasme, kā arī domāšanas, uztveres, runas un dažādu psihisko procesu harmoniska attīstība. Jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības ir tās, kas nosaka, ka pedagoģiskajā procesā spēle ir nozīmīgs līdzeklis, ne tikai skolēnu rakstītprasmes mācībā, bet arī viņa socializācijā.
Pētījumā ir analizēts:
•didaktiskās spēles teorijas un rakstīt mācīšanas teorijas,
•jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības.
•izstrādāt didaktiskās spēles rakstīt mācīšanai latviešu valodas stundai 1. klasei un ieteikumi to īstenošanai.
Pētījuma rezultātus var praktiski izmantot sākumskolas skolotāji, vecāki un citi interesenti.
Atslēgas vārdi: rakstītprasme, rakstītmācība, didaktiskā spēle. The following research has been carried out for improvement of writing skills by use of didactic game.
Progression of language knowledge is defined by process in which the reading and writing is included, as well as thinking, language perception, speach and different psychcal processes harmonical development. Elementary school level children development regularities define that in educational process didactic game is very important tool not only in writing skill improvementy, but also in the their socialization.
Items analysed in reseach:
•didactic game theories and writing teaching theories,
•elementary school level children development regularities.
•developement of didactic games for writing teaching for 1st grade pupils and recommendations for implementation.
Results of research can practically be used by elementary school teachers, parents and others.
Key words: writing skill, writing teaching, didactic game.