Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorUlme, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:14Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45359en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12562
dc.description.abstractPētījums veikts par didaktiskās spēles izmantošanas iespējām rakstītprasmes pilnveidošanas procesā. Valodas attīstību nosaka tas, ka šajā procesā ietilpst lasīt un rakstītprasme, kā arī domāšanas, uztveres, runas un dažādu psihisko procesu harmoniska attīstība. Jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības ir tās, kas nosaka, ka pedagoģiskajā procesā spēle ir nozīmīgs līdzeklis, ne tikai skolēnu rakstītprasmes mācībā, bet arī viņa socializācijā. Pētījumā ir analizēts: •didaktiskās spēles teorijas un rakstīt mācīšanas teorijas, •jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. •izstrādāt didaktiskās spēles rakstīt mācīšanai latviešu valodas stundai 1. klasei un ieteikumi to īstenošanai. Pētījuma rezultātus var praktiski izmantot sākumskolas skolotāji, vecāki un citi interesenti. Atslēgas vārdi: rakstītprasme, rakstītmācība, didaktiskā spēle.en_US
dc.description.abstractThe following research has been carried out for improvement of writing skills by use of didactic game. Progression of language knowledge is defined by process in which the reading and writing is included, as well as thinking, language perception, speach and different psychcal processes harmonical development. Elementary school level children development regularities define that in educational process didactic game is very important tool not only in writing skill improvementy, but also in the their socialization. Items analysed in reseach: •didactic game theories and writing teaching theories, •elementary school level children development regularities. •developement of didactic games for writing teaching for 1st grade pupils and recommendations for implementation. Results of research can practically be used by elementary school teachers, parents and others. Key words: writing skill, writing teaching, didactic game.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošana rakstītprasmes apguvē 1.klasēen_US
dc.title.alternativeUse of Didactic Games in the Acquisition of Writing in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record