Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorTimofejeva, Diānaen_US
dc.contributor.authorTreimane, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:17Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7341en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12584
dc.description.abstractPersonas ar invaliditāti ir viena no sabiedrības stigmatizētajām grupām ,kura visu laiku ir izjutusi atstumtību un izolāciju. Tikai pēdējā laikā valstiskā līmenī tiek aktualizēts jautājums par iekļaujošas politikas veidošanu, kura ņem vērā un izpilda vienlīdzīgas iespējas cilvēkiem ar invaliditāti. Diplomdarbs “Sociālās rehabilitācijas process, izmantojot drāmas metodi, jauniešiem ar garīgās attīstības traucējumiem Dienas aprūpes centrā ”Cerību ligzda”. atbilst humānas sabiedrības veidošanas mērķiem, jo ir saistīts ar iedzīvotāju, šinī gadījumā ar jauniešu, sociālo integrāciju. Autore savā darbā apzināja jauniešu ar garīgās attīstības traucējumiem specifiskās īpatnības, sociālā pedagoga darbības saturu darbā ar šiem jauniešiem, izpētīja drāmas metodes būtību un tās pielietojumu un izveidoja un realizēja sociālpedagoģisko darbības plānu. Šī darbības plāna rezultātā notika jauniešu ar garīgās attīstības traucējumiem pašrealizācija, pilnveidojās viņu fiziskās, garīgās un sociālās dzīves prasmes, paplašinājās sociālās saskarsmes robežas gan no vienas , gan no otras puses. Atslēgvārdi – drāmas metode, garīgās attīstības traucējumi, sociālā integrācija, sociālā rehabilitācija, sociokultūra.en_US
dc.description.abstractIndividuals with a disability form one of the groups stigmatised by the society; this group has had a sense of rejection and isolation all the time. It is only lately that the issue of establishing an incorporating policy, which takes account of and provides for similar opportunities for individuals with a disability, has become a topical one at the national level. The Paper titled ‘The Process of Social Rehabilitation Using The Drama Method, For Youths With Mental Disorders At ‘Nest of Hope’, A Daytime Care Centre’ meets the principles of formation of a humane society since it is concerned with the social integration of population, in this instance, the social integration of youths. In her Paper, the author gathered information about the specific characters of youths with mental disorders, the work contents of a social teacher working with these youths, studied the essence and application of the drama method, as well as developed and implemented a plan for social education activities. Self-realisation of youths with mental disorders took place as a result of this activity plan, the youths improved their physical, mental and social skills, and the borders of social communication were expanded on either side, as well. Keywords: the drama method, social integration, social rehabilitation, socioculture.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālās rehabilitācijas process, izmantojot drāmas metodi, jauniešiem ar garīgās attīstības traucējumiem dienas aprūpes centrā "Cerību ligzda"en_US
dc.title.alternativeThe social rehabilitation process of young people with mental developmental disturbances using the drama method at day care centre "Cerību ligzda"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию