• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu piesaiste un analīze sabiedriskās ēdināšanas sfērā Baltijas valstīs

Thumbnail
Öffnen
303-15591-Inga_Misule_im05013.pdf (1.006Mb)
Autor
Misule, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Škapars, Roberts
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šobrīd ne tikai pasaulē, bet arī Baltijas valstīs ir jūtama krīzes iestāšanās sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, jo samazinoties ienākumiem un palielinoties izdevumiem, dodot priekšroku pirmās nepieciešamības precēm un kredīta nomaksai, iedzīvotāji sāk ietaupīt un ārpus mājas maltīti tik bieži kā agrāk neietur. Ir krasi samazinājies klientu apmeklēšanas loks, kas ir novērojams ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā. Līdz ar to mazākie sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi sliecas uz bankrota robežu. Tādēļ sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem ir jādomā par klientu apkalpošanu un piesaistīšanu visaugstākajā kvalitātē. Darba mērķis ir izpētīt sabiedrisko ēdināšanu uzņēmumu klientus, analizēt uzņēmuma apmeklētību un klientu piesaistīšanas iespējas, un izstrādāt priekšlikumus kā saglabāt esošos un piesaistīt jaunus klientus. Lai uzzinātu klientu apmeklētību, tā biežumu un apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu darbību, personālu un mārketinga aktivitātēm, tika veikta aptauja, kurā piedalījās dažādu veidu ēdināšanas uzņēmumu klienti. Aptaujā piedalījās 150 respondentu no Baltijas valstīm. Aptaujātie respondenti iedalījās pēc dzimuma, vecuma, pēc tautības, pēc mēneša vidējiem ienākumiem uz vienu ģimenes locekli, pēc izglītības un pamatnodarbošanās. Pēc datu apkopošanas autors secina, ka vislabprātāk klienti izvēlas kafejnīcas, ēdnīcas un bārus. Lielāko ties tie ir klienti līdz 30 gadu vecumam un ir vienīgā iespējā paēst ārpus mājas lēti un garšīgi. Savukārt restorāna tipa uzņēmumus vairāk ir iecienījuši vecāka gada gājuma cilvēki no 36 līdz 50 gadiem. Lielākā daļa respondentu ir apmierināti ar ēdināšanas uzņēmumu darbību, ko ir novērtējuši vidēji ar „6” un „7” ballu atzīmi.
 
Now, not only globally but also in the Baltic countries have felt crisis catering establishments in declining incomes and rising costs, giving preference first necessity goods and payment of credit, people begin to save and also do not eat often out side home than people use to do previously. There is dramatical decrease in client visiting range, which observed not only in capital Riga but also in Lithuania and Estonia. According what was mention above the small public catering enterprises have to think about their client’s service also it is very important to attract client in highest quality. The aim of this paper is to explore the public catering enterprises clients, analyze enterprise visitation and clients attraction possibilities and to plan new strategies how to save existent client and attract new clients. To discover clients visitation frequency and satisfaction with the public catering enterprise operations stuff and marketing activity there were taken questionnaire where were involved several different enterprise clients. One hundred fifty respondents were involved in this questionnaire. According to the data information final results author come to conclusion that clients prefer to attend café, canteens and bars. Majority of clients are thirty years old at age which have wage labour. Restaurant type of catering enterprise service is visited the most client in age group of thirty six – fifty years. Majority of respondents are satisfied with the public catering enterprise operations and evaluated average “6” and “7” mark.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12855
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV