Uzņēmuma konkurētspējas analīze būvmateriālu tirdzniecības nozarē`
Autor
Lācis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jekins, JAndrejs
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „Uzņēmuma konkurētspējas analīze būvmateriālu tirdzniecības nozarē” analizē uzņēmuma konkurētspējas novērtēšanas metodes un to rezultātu ietekmi uz konkurētspējas stratēģijas izvēli ar mērķi samazināt negatīvi vērsto konkurences spēku un uzņēmuma vājo pušu ietekmi un sekmētu labvēlīgi vērsto konkurences spēku un uzņēmuma stipro pušu ietekmi, kā rezultāta uzņēmums palielinātu savu tirgus daļu un pārdošanas apjomus. Autors norāda, ka efektīvas stratēģijas realizācijas pamats ir komunikācija, kas rada uzņēmuma kopējo tēlu sabiedrības acīs un tiek realizēta caur mārketinga un korporatīvajām komunikācijām gan publiskajā telpā, gan uzņēmuma iekšienē.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējas stratēģija, mārketinga komunikācija Bachelor work „Competitiveness of the Company in the Trade Market of Construction Materials” analyses methods to evaluate the company’s competitiveness and their influence to generate competitive strategy in order to decrease the impact of negative competitive forces and to increase effect of positive competitive forces and company’s value, which then could result in gaining of company’s market share and trading volumes. Author indicates that an essence for the realization of effective competitive strategy is communication that creates company’s perceived value in peoples mind and is implemented through marketing and corporate communication both in public and corporate level.
Keywords: competitiveness, competitive strategy, marketing communication, communication