Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorSaulītis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:07Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26024en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12960
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt iepakojuma nozīmi uzņēmējdarbībā. Bakalaura darbs satur 64 lpp. (bez pielikumiem), 3 tabulas un 22 attēlus. Darba pirmajā nodaļā apskatīta iepakojuma nozīme mārketingā. Otrā nodaļa veltīta iepakojuma raksturlielumiem. Trešajā nodaļā autors apskata ar iepakojuma nozari saistīto likumdošanu un organizācijas. Ceturtajā nodaļā analizēti pētījuma rezultāti. Pētījums veikts ar anketēšanas metodi, aptaujājot pārtikas ražošanas uzņēmumu mārketinga speciālistus. Rezultāti norāda iepakojuma lomu komunikācijā ar pircēju un pārdošanas apjomu izmaiņās. Tālāk seko autora secinājumu un priekšlikumu apraksts. Darbs var tikt izmantots, lai uzzinātu mārketinga speciālistu viedokli par iepakojuma lomu mārketingā, kā arī veidojot iepakojuma dizainu.en_US
dc.description.abstractThe bachelor’s paper is to study importance and significance of packing in entrepreneurship. The objective of the paper is to explore characteristics of packing and to carry out questionnaireing in order to clarify and analyze the major factors in creation of packing. In the bachelor’s paper the impact of packing in marketing is described and characteristics of packing are dedicated. Author explores existing legislation related to packing industry and organizations involved. The research is carried out with questionnaire method, carrying out the survey among marketing experts within the food industry. The results indicate the role of packing in the communication process with consumer and in changes of sales capacity. The bachelor’s paper can be used in order to find out marketing experts opinionon the role of packing in marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIepakojuma nozīme uzņēmējdarbībā.en_US
dc.title.alternativeImportance of product packaging in entrepreneurship.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record