Galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspējas novērtējums.
Автор
Ūdris, Raivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: Galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspējas novērtējums
Lappuses: 66
Tabulas: 6
Attēli: 8
Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeigumā secinājumiem un priekšlikumiem .
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspēju, atklāt uzņēmuma salīdzinošās priekšrocības attiecībā pret konkurējošiem uzņēmumiem, kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek analizēti konkurences veidi, konkurenci reglamentējošā likumdošana Latvijā, kā arī pakalpojumu sniegšanas mārketinga īpatnības, kas darba praktiskajā daļā ļauj izvērtēt SIA „GB OSIS” darbību un salīdzinošās priekšrocības pret nozīmīgāko konkurentu uzņēmumiem.
Pirmajā nodaļā, balstoties uz ekonomisko un mārketinga literatūru, tiek apskatīta konkurences ekonomiskā būtība un tās veidi, kuru klasifikācija ir atkarīga no tirgus pieprasījuma un piedāvājuma, un dalībnieku skaita.
Otrajā nodaļā sniegts ieskats Latvijas Republikas Konkurences likumā, tādejādi izpētot valstisko ietekmi, tās uzdevumus un mērķus konkurences jomā; tiek noskaidrotas Konkurences valsts aizsardzības valsts institūcijas, kuru tiešais pienākums ir nodrošināt Konkurences likuma īstenošanu.
Trešajā nodaļā apskatītas mārketinga specifiskās iezīmes pakalpojuma nozarē, sīkāk izpētot pakalpojumu galvenās iezīmes un veidus.
Ceturtajā nodaļā sniegts galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” darbības vispārējais raksturojums. Darba autors šajā nodaļā apskata galdniecības pakalpojuma attīstību un tā īpatnības Latvijas tirgū. The name of the Thesis: Joinery comany’s SIA „GB OSIS” competency assessment.
Pages: 66
Tables: 6
Images: 8
Thesis consists of preface, four chapters, conclusions and propositions for comany’s „GB Osis”function improvement.
Research in thesis consists of what competition circumstances in Latvia’s joinery market are, as well as SIA „GB OSIS” role in the market, and what company can offer among this competency in the market and how to improve its functions.
In the theoretical part of the thesis are analyzed kinds of competition, legislation in Latvia, as well as services in aspect of marketing, which in practical part lets to explore SIA „GB OSIS” functioning and comperative preferentials to concurrent enterprises.
In the first chapter, based on economical and marketing literature, research has been done on concurrent economical essence and its manners, which classification depends on market’s order and offer, as well as on the amount of participants.
Second chapter is based on Latvia’s rivalry law, so to explore states influence, tasks and aims in the field of competition. Also in this chapter there are determined rivalry state defense institutions , which main duty is to provide realization of the rivalry law.
Chapter number three consists of specific marketing features in service industry, by exploring closer service main features and kinds.
In the chapter number four , there is full description of the company SIA „GB OSIS”. Author in this chapter gives you closer look at joinery development and its salience in Latvia’s market.