Mārketinga komunikāciju realizācija “SEB Latvijas Unibankā”.
Author
Spāģe, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēmas nosaukums ir „Mārketinga komunikācijas realizācijas ”SEB Latvijas Unibankā ”. Darbs izstrādāts kā pētījums Ekonomikas un Vadības fakultātē Tirgzinību katedrā. Darbs izpildīts latviešu valodā un tajā izmantoti 19 attēli, 5 tabulas un 4 zīmējumi.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu par mārketinga komunikāciju realizāciju „SEB Latvijas Unibankā”, analizēt tās informatīvo kampaņu „Nelaid naudu vējā!” un izstrādāt priekšlikumus. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām.
Lai realizētu bakalaura darba mērķi, veikti šādi uzdevumi:
1.pirmajā nodaļā izpētīts bankas sektors kopumā un novērtēta „SEB Latvijas Unibankas” pozīcija starp bankām Latvijā. Līdzīgi izvērtēts arī apdrošināšanas sektors un „SEB Dzīvības apdrošināšanas” pozīcija tajā;
2.otrajā nodaļa tika izpētīti „SEB Dzīvības apdrošināšanas” produkta – dzīvības apdrošināšana ar uzkrājumu - teorētiskie aspekti, kā arī analizēti to priekšrocības un trūkumi;
3.trešajā nodaļā tika izpētīti mārketinga komunikāciju līdzekļu teorētiskie aspekti ,kā arī, to pielietojums „SEB Latvijas Unibankā” kopumā;
4.ceturtajā nodaļā tika analizēta informatīvā kampaņa „Nelaid naudu vējā!” un tās mārketinga komunikācijas realizācijas pasākumi.
Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
1)monogrāfiskā jeb aprakstošā metode;
2)analīzes metode;
3)kvalitatīvā metode.
Bakalaura darbā izmantota Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti, speciālā un mācību literatūra, periodiskie izdevumi, informācija no Internet datu bāzes un „SEB Latvijas Unibankas” nepublicētie materiāli, t.i., kopā izmantoti 31 literatūras avoti. Name of the bachelor’s degree is “Realization of marketing communication in SEB Latvijas Unibanka”. The Bachelors work has been worked out as a research within marketing study program, Faculty of Economics and Management. The work is done in Latvian language. 4 pictures, 5 tables and 19 appendices are included in the given work.
The purpose of the given work is to carry out a research on realization of marketing communication in “SEB Latvijas Unibanka”, to analyze informative campaign “Nelaid naudu vējā!” and to make proposals. The Bachelors work is composed of four parts.
In order to accomplish the mentioned purpose, the following tasks have been fulfilled:
1.In the first chapter was searched the sector of banks in Latvia and estimate “SEB Latvijas Unibanka” position inside. Equal was searched the sector of insurance and position of “SEB Latvija Unibanka” there.
2.On the second chapter was explored the product of “SEB Dzīvības apdrošināšana” - life insurance with savings – theoretical aspects and also the advantages and disadvantages.
3.On the third chapter were explored marketing communication instrument theoretical aspects as well as use in “SEB Latvijas Unibanka”.
4.In the fourth chapter were analyzed informative campaign “Nelaid naudu vējā!” and realization of the marketing communication there.
Following methods were used:
1)descriptive method;
2)method of analysis;
3)method of quality.
The source for the given research: laws and regulations of the Republic of Latvia, general and special literature, periodicals, information taken from Internet data base, and unpublished materials of “SEB Latvija Unibanka”, 31 literature sources in total.