Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorVārna, Madarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4067en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13165
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Jauns lauku tūrisma produkts un tā pilnveidošanas iespējas”. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās daļas, pētījumu un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā atspoguļots jauna produkta jēdziens un stratēģijas, izpētītas jauna produkta izstrādāšanas un attīstīšanas stratēģija, apskatīti preces dzīves cikla posmi, detalizētāk izanalizējot ieviešanas posmu un tā nozīmīgumu uzņēmumā, ieviešot jaunu produktu. Pētījumu daļa iepazīstina ar lauku tūrismu Latvijā ar lauku tūrisma produkta īpatnībām, kā arī tiek apskatītas tūrisma pilnveidošanas iespējas Latgales reģionā. Praktiskajā daļā tiek izstrādāts jauns tūrisma produkts, tiek apskatīti potenciālie klienti un esošie konkurenti, novērtēti uzņēma potenciālie attīstības ceļi, izanalizēta kopējā tirgus attīstība. Tiek sniegta pamatinformācija par uzņēmumu un tā projektu. Bakalaura darbs sastāv no 63 lapaspusēm. Darba uzskatāmībai tajā iekļautas 7 tabulas, 4 attēli, 1 formula. Bakalaura darba izstrādē autors izmantojis 24 literatūras avotus, t.sk. interneta avotus.en_US
dc.description.abstractThe topic of the bachelor work is ’’New rural tourism product and it’s development possiblites .’’ bachelor work contains three details: academic description, research and practical description. The academic descriptions reflex the new product idea and development strategy, explore the new product manufacture and germination strategy, and inspect product life – history teams, particularly test implementation procedure and materially level in the company adoption new product. Research description tells about rural tourism in Latvia and rural tourism product specific factor, and has looked tourism development possiblites in Latgale. In practical part will be make, a new tourism product, and has looked those potential customer and existent concurrent, to rate at company potential developmental way, to analyse total market evolution. To proved information about company and new product. The bachelor’s degree component by 63 pages, includes 7 charts, 3 illustrations, and, one formulas. Bachelor work development author used 24 bibliographies, inter alias internet lists.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJauns lauku tūrisma produkts un tā pilnveidošanas iespējasen_US
dc.title.alternativeNew rural tourism product and it's development possiblitesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию