• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga organizēšana SIA "Lango"

Thumbnail
View/Open
303-4329-Inga_Melke-Ekon020561.pdf (626.9Kb)
Author
Kleinšmite-Zunda, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūzs, Kārlis
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Šis pētījuma saturs ir veltīts augoša uzņēmuma SIA Lango” svarīgai tēmai – mārketinga stratēģijas organizēšanai un produktu pozicionēšanai tirgū. Konkrētāk, tiek apskatīta jauna produktu papildgrupa – pankūkas. Tā kā uzņēmums ir veicis virkni darbā aprakstītu darbību uzņēmējdarbības uzlabošanai, kas arī ir daļa no mārketinga stratēģijas, tika izvērtēti esošie rezultāti, vieta tirgū un izveidota sistēma, pēc kuras vadoties var veidot produkta virzību tirgū. Pētījums ir aktuāls, jo dod pilnīgāku ieskatu esošajā tirgus situācijā un konkurentu rīcībā, pārskata pircēju viedokli, psiholoģiskos aspektus un izvēli, gan pārliecību, ka tieši mārketinga joma ir tā, kurā nepieciešams investēt tuvākajā laikā. Darbs izmantojams uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Atslēgvārdi: mārketings, stratēģija, organizēšana, reklāma, uzņēmums, analīze.
 
This investigation is devoted to growing company SIA „Lango” important theme- marketing strategy organization and product positioning in the market - more concretely - a new collateral product group – pancakes. As the company has realized many activities that improves business, that is a part of marketing strategy, there has been appreciated the place of the existing results in the market and made a system, after which there is possible to structure product progress in the market. Investigation is actual, because gives full view of the existent market situation and competitor action, looks through the buyers’ view, psychological aspects and choice, as well as assurance, that only marketing area is that, in which it’s necessary to investigate in the nearest future. Marketing, strategy, organization, advertisement, company, analysis
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13229
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV