Uzņēmuma „BIP” ārējās un iekšējās vides analīze un attīstības stratēģija
Автор
Vorona, Artjoms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šī bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „BIP” ārējās un iekšējas vides analīze un attīstības stratēģijas”.
Latvijā maksājumu kartes kā maksāšanas līdzeklis ir parādījušās nesen, to lietošanas tradīcijas ir relatīvi jaunas, tieši tāpēc vidusmēra iedzīvotāju informētība par šo maksāšanas līdzekli ir neliela. Pašlaik notiek maksājumu karšu tirgus straujā attīstība. Šādā situācijā ir aktuāli veikt uzņēmumu, kas nodarbojas ar maksājumu karšu apstrādes iekārtu piegādi un apkalpošanu, ārējās un iekšējas vides analīzi, jo zņēmuma vadībai, lai pieņemtu pareizo lēmumu par turpmāko darbību jaunos apstākļos, ir nepieciešama precīza informācija par uzņēmuma stāvokli.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, kurās autors sniedz vispārējo informāciju par uzņēmumu, kā arī dod noieta tirgus raksturojumu; balstoties uz teorētiskiem avotiem, veic ārējās un iekšējās vides analīzi; nosaka uzņēmuma stiprās un vājās puses, draudus un iespējas uzņēmuma darbībā; piedāvā uzņēmuma vadībai iespējamo misiju un mērķus; izstrādā tās attīstības stratēģijas.
Bakalaura darba nobeigumā, uz analīzes rezultātu bāzes, autors izdara secinājumus par SIA „BIP” ārējo un iekšējo vidi un piedāvā savus priekšlikumus uzņēmuma turpmākai veiksmīgai darbībai.
Bakalaura darba apjoms ir 63 lappuses. Darbā ir izmantotas 14 tabulas un 15 attēli. The subject of this bachelor work is „Analysis of external and internal environment and development strategies of BIP company”.
Payment cards in Latvia as payment method have shown recently, traditions of its use are relatively new, therefore population’s knowledge about this payment method is small. The market of payment cards is developing rapidly now. In such situation it is actual to analyse external and internal environment of the company which delivers and servises payment card authorisation equipment, in order to provide the company management with correct information which will help them to make a right decision about the following work in the new circumstances.
This bachelor work consists of 3 parts in which the author gives characteristics of the company and outcome market; leaning on theoretical sources, makes analysis of external and internal environment; determines company’s strengths and weaknesses, opportunities and threats; makes suggestions to the company management about possible mission and goals; produces its development strategies.
At the end of this bachelor work, on the basics of the received results, the author makes conclusions about companies external and internal environment, as well gives suggestions for the company’s further successful work.
Bachelor work consists of 63 pages. There are 14 tables and 15 graphic images used in this work.