• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E - komercijas attīstība un tās perspektīva Latvijā

Thumbnail
Öffnen
303-4583-Rudzite_Ruta_VadZ020960.pdf (1001.Kb)
Autor
Rudzīte, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Malzubris, Jānis
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Interneta straujā attīstība paver daudz jaunu iespēju pasaules tautsaimniecībai, tajā skaitā visdinamiskākai nozarei – komercijai. Darbā apzināts, kā elektroniskā uzņēmējdarbība attīstās un kāda ir tās pašreizējā tiesiskā bāze Latvijā, kas ir ES dalībvalsts. Autore pētījusi Vācijas pieredzi e-komercijā, nepieciešamos darbības instrumentus un drošības pasākumus, tīkla etiķeti un uzticības zīmes, starptautisko e-komercijas attīstības gaitu un patērētāju attieksmi pret virtuālajiem darījumiem, salīdzinot to ar Latvijas pašreizējo attīstības līmeni. Apzināts Latvijas valsts pārvaldes iestāžu atbildīgo darbinieku, ekspertu un pašu uzņēmēju viedoklis, vai un kāpēc nepieciešami darījumi elektroniskajā vidē. Darbā sniegta e-komercijas attīstības perspektīva Latvijā un pamatojums, kādēļ „hiperattīstība” Latvijā gaidāma tikai 2009. gadā.
 
Rapid development of the internet gives many new opportunities to the world trade, including the most dynamic branch – commerce. This paper studies the way electronic business develops and researches its current legal basis in Latvia as a member state of European Union. The author has studied Germany's experience in e-commerce, necessary operational tools and security measures, netiquette and trust marks, international e-commerce development process and consumer’s attitude towards virtual business comparing it to Latvia’s current development level. The opinion of specialists in corresponding competent state administration institutions, experts and businessmen is found out; moreover, this work studies, whether and why the transactions in electronic environment are needed. Also the perspective of e-commerce development in Latvia is provided as well as the justification of the reason why the hypergrowth in Latvia is expected only in 2009.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13264
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV