Show simple item record

dc.contributor.advisorMalzubris, Jānisen_US
dc.contributor.authorRudzīte, Rūtaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:34Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4583en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13264
dc.description.abstractInterneta straujā attīstība paver daudz jaunu iespēju pasaules tautsaimniecībai, tajā skaitā visdinamiskākai nozarei – komercijai. Darbā apzināts, kā elektroniskā uzņēmējdarbība attīstās un kāda ir tās pašreizējā tiesiskā bāze Latvijā, kas ir ES dalībvalsts. Autore pētījusi Vācijas pieredzi e-komercijā, nepieciešamos darbības instrumentus un drošības pasākumus, tīkla etiķeti un uzticības zīmes, starptautisko e-komercijas attīstības gaitu un patērētāju attieksmi pret virtuālajiem darījumiem, salīdzinot to ar Latvijas pašreizējo attīstības līmeni. Apzināts Latvijas valsts pārvaldes iestāžu atbildīgo darbinieku, ekspertu un pašu uzņēmēju viedoklis, vai un kāpēc nepieciešami darījumi elektroniskajā vidē. Darbā sniegta e-komercijas attīstības perspektīva Latvijā un pamatojums, kādēļ „hiperattīstība” Latvijā gaidāma tikai 2009. gadā.en_US
dc.description.abstractRapid development of the internet gives many new opportunities to the world trade, including the most dynamic branch – commerce. This paper studies the way electronic business develops and researches its current legal basis in Latvia as a member state of European Union. The author has studied Germany's experience in e-commerce, necessary operational tools and security measures, netiquette and trust marks, international e-commerce development process and consumer’s attitude towards virtual business comparing it to Latvia’s current development level. The opinion of specialists in corresponding competent state administration institutions, experts and businessmen is found out; moreover, this work studies, whether and why the transactions in electronic environment are needed. Also the perspective of e-commerce development in Latvia is provided as well as the justification of the reason why the hypergrowth in Latvia is expected only in 2009.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleE - komercijas attīstība un tās perspektīva Latvijāen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF E- COMMERCE AND IT'S PERSPECTIVES IN LATVIAen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record