Latvijas komercbanku attālināto pakalpojumu klāsta attīstība Latvijā
Author
Pastuškova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vanags, Ivars
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Latvijas komercbanku attālināto pakalpojumu klāsta attīstība Latvijā”. Šī tēma ir aktuāla, jo strauji attīstās informatīvās tehnoloģijas, notiek tirgus globalizācija, patērētāji tiecās pie komforta, un spēja piedāvāt kvalitatīvus un drošus attālinātus pakalpojumus kļūst par neatņemamu nosacījumu komercbankas konkurētspējas nodrošināšanai. Pastāv jautājums vai Latvijas iedzīvotāji varēs novērtēt, uzticēties un izmantot piedāvātos attālinātos pakalpojumus. Diplomdarba mērķis ir pamatojoties uz Latvijas komercbanku attālināto pakalpojumu klāsta attīstības izpēti, izvirzīt priekšlikumus attālināto pakalpojumu izmantošanas problēmu novēršanai Latvijas iedzīvotājiem. Darba izstrādē autore izmantoja informāciju no grāmatām, mācību līdzekļiem, komercbanku gada pārskatiem, brošūrām, kā arī interneta mājas lapām. The theme of diploma is “Remote banking development in Latvian commercial banks”. The theme is a pending matter, because IT are developing rapidly, the globalization of market is taking place, consumers are striving for comfort. The possibility to propose the qualitative distant services becomes the indispensable condition in preserving the competitiveness of commercial bank. But the question is, will the inhabitants of Latvia be able to use remote banking. The goal of diploma is, based on the research of the development of the Latvian commercial banks distant services, to put forward propositions for the solution of the problem of remote banking used by inhabitants of Latvia. In the development of diploma the information from the books, training stuffs, annual reports of commercial banks, brochures and internet was used.