A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze.
Автор
Krievāne, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats ir „A/S „SEB Latvijas Unibankas” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko nostādņu analīzi, izpētīt veidoto mārketinga komunikāciju efektivitāti A/S „SEB Latvijas Unibankā”, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darba gaitā autore izmantoja dažādas informācijas vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas tapšanai pārsvarā tika izmantota literatūras referatīvās analīzes metode. Informācijas ieguvei par banku tika veikta tās darbinieku neformāla intervēšana, kā arī tika izmantoti autores novērojumi. Sabiedriskās domas noskaidrošanai autore izstrādāja anketu un veica aptauju, kam sekoja iegūto aptaujas datu apkopošana un analīze.
Bakalaura darbā tika iekļauti šādi temati: mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū – šeit tika izpētīts katrs mārketinga komunikāciju veids atsevišķi; mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana, to ietekmējošie faktori; mārketinga efektivitātes vērtēšana; A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju pētījums.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem.
Darba pirmajā nodaļā autore pēta dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju par mārketinga komunikāciju veidiem, to īpatnībām un raksturlielumiem. Tāpat arī šeit tiek apkopota informācija par mārketinga komunikāciju izveidi ietekmējošiem faktoriem un mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtēšanu. Otrā nodaļa ietver sevī A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju veidu un īpatnību analīzi. Katram mārketinga komunikāciju veidam tiek veltītas atsevišķas apakšnodaļas, lai izpētītu to būtību. Trešā nodaļa iekļauj sevī darba autora veiktās aptaujas rezultātu analīzi un secinājumus saistītus ar anketēšanas rezultātiem. Aptaujas temats ir „A/S „SEB Latvijas Unibankas” veikto mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums”.
Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 67 lapaspuses. Darbā ir iekļautas 6 tabulas, 19 attēli,3 pielikumi. Literatūras sarakstā tika iekļauti 17 izmantotās literatūras avoti, t.sk. 2 ārvalstu. Bachelor’s thesis is “Analysis of A/S SEB Latvijas Unibanka Marketing Communications”. In accordance with analyzes of theoretic position of marketing communications, the purpose of the thesis is to investigate and analyze efficiency of marketing communications carried out by A/S SEB Latvijas Unibanka, as well as to draw up proposals for its improvement.
In the thesis the author applied various methods for data collection, summarizing and analysis. For theoretical part of the thesis a report analysis method was used. For collection of data on bank the author carried out an informal interview of its personnel, as well as used her own observations. To find out public opinion the author has drawn up a questionnaire and carried out a survey followed by summarizing and analyzing of findings.
Bachelor’s thesis comprises the following topics: movement of marketing communications products to the market – each form of marketing communications has been discussed separately; planning and formation of marketing communications, influencing factors thereof; evaluation of marketing efficiency; research on marketing communications carried out by A/S SEB Latvijas Unibanka.
The Bachelor’s thesis consists of introduction, three parts, conclusions and proposals, bibliography and annexes.
In the first part of the thesis the author discusses the theory of marketing communications forms, their peculiarities and characteristic features, by using various sources of literature. Likewise information on factors underlying formation of marketing communications, as well as evaluation of efficiency of marketing communications has been summarized. The second part includes an analysis of forms of marketing communications carried out by A/S SEB Latvijas Unibanka and peculiarities thereof. For the purpose of detailed examination several paragraphs have been devoted for each form of marketing communications. The third part includes an analysis of questioning carried out by the author and conclusions drawn on the basis of results of the questionnaire. The topic of the questionnaire is “Evaluation of Efficiency of Marketing Communications Carried out by A/S SEB Latvijas Unibanka”.
The Bachelor’s thesis consists of 67 pages, exclusive of annexes. The thesis includes 6 tables, 19 pictures, 3 Annexes. Bibliography contains 17 sources of literature, incl. 2 of foreign origin.