Show simple item record

dc.contributor.advisorSpīča, Ineseen_US
dc.contributor.authorAmeļina, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:43Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other6951en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13373
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt tirgvedības vadīšanas specifiku un to ietekmējošos faktorus Latvijā, atklāt attīstību veicinošo un kavējošo apstākļu sakarības, kā arī uz Latvijas uzņēmumu un iestāžu datu analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus to tirgvedības vadīšanas pilnveidošanai un attīstīšanai. Darba pirmajā daļā speciālajā literatūrā tika apzināti teorētiskie tirgvedības vadības aspekti, tirgvedības vadīšanas būtība un loma uzņēmējdarbībā. Darba ietvaros apskatītas tirgvedības vadīšanas koncepcijas, kā ideja par ilgtermiņa peļņas līmeņa sasniegšanu un noturēšanu, kā arī noskaidrotas tirgvedības teorijas ietvaros izstrādātās tirgvedības vadīšanas funkcijas, kas svarīgas apskatot tirgvedības procesu kopumā. Darba otrā daļa satur tirgvedības vadīšanas īstenošanas iespēju izpēti Latvijā un to ietekmējošos faktorus. Bakalaura darba praktiskās daļas ietvaros ar anketēšanas metodi izpētīti tirgvedības vadīšanas procesi Latvijas iestādēs un uzņēmumos, veikta reālās situācijas izpēte un novērtējums tirgvedības vadīšanas jomā Latvijā šā brīža situācijā. Darba rezultāts ietver secinājumu un galveno atziņu uzskaitījumu, kā arī priekšlikumus tirgvedības vadīšanas procesu uzlabošanai uzņēmumos. Darba gaitā izmantoto avotu saraksts galvenokārt aptver speciālās literatūras izpēti un informācijas analīzi presē un medijos. Izmantoti arī interneta resursos pieejamie pētījumi un publikācijas. Darba apjoms ir 82 lapas, tajā ir iekļautas 20 tabulas, 19 attēli, 1. pielikums un 21 literatūras avoti un interneta resursi.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this Paper is to research specifics of marketing management in Latvia and factors influences it as well as coherences between conditions conducive and obstructive. The Paper envisages to formulate the proposals for improving and developing marketing management processes after the Latvian companies and establishments data will be analysed. The first part of paper includes theoretical aspects of marketing management and the essence and relevance of marketing management as part of business activities. There are marketing management conceptions examined within the Paper as ideas on profit obtaining and retaining in long term period. Within the second part there is the possibilities explored to implement the marketing management activities in Latvia. Within the practical part of the Paper questionnaire has been made to find out the situation regarding the marketing management processes in the companies and establishments of Latvia. The result of the Paper includes the list of conclusions as well as propositions for improving marketing management processes in the companies. The list of sources used for elaboration of the Paper mainly includes special literature, newspapers and media. The studies and publications available on Internet have also been used for the present Paper. The paper contains 82 pages, 20 tables, 19 pictures, 1 appendix. 21 sources have been used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgvedības vadīšanas specifika Latvijāen_US
dc.title.alternativeSpecifics of marketing management in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record