Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorZariņa, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other6998en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13387
dc.description.abstractBakalaura darbs satur:66.lpp.(bez pielikumiem), 6 tabulas, 19 attēlus un 2 pielikumus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties AS Parex bankas emitētās American Express kredītkartes, izdarīt secinājumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiks sniegts teorijas atspoguļojums par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem. Otrajā nodaļā tiks sniegts teorijas atspoguļojums par pakalpojumu īpatnībām. Tiks atspoguļota kopējā kredītkaršu tirgus situācija, aprakstīti trīs lielāko banku kredītkaršu piedāvājumi. Trešajā nodaļā autore raksturos American Express sadarbību ar AS „Parex banka”, būs neliels ieskats American Express izaugsmes vēsturē, tiks aprakstīti American Express Blue, American Express Gold un American Express Platinum piedāvātais serviss un pakalpojumi. Bakalaura darba pēdējā nodaļā – ceturtajā nodaļā – tiks veikta pētījuma analīze, izvērtējot pircēju rīcību ekonomisko, sociālo, kultūras, personisko un psiholoģisko faktoru ietekmi, izvēloties American Express Blue vai American Express Gold kredītkartes. Darbā tiks izmantota speciālā literatūra, Centrālās statistikas pārvaldes dati, Latvijas Bankas informācijas dati, interneta resursos sniegtā informācija un komercbanku interneta portāli.en_US
dc.description.abstractBachelor’s paper consists of: 66 pages (without annexes), 6 tables, 19 images and 2 annexes. The aim of this Paper is to investigate factors that influence customer’s behavior by choosing American Express credit cards issued by SC Parex banka, to draw conclusions and develop proposals. The first chapter of the theoretical part characterizes factors that influence customer’s behavior; second chapter – service features. Will be described credit card current situation in the market, will be described offers of three biggest banks in Latvia. The third chapter will be given description of co-operation between SC Parex banka and American Express, historical development of American Express company and American Express products – Blue, Gold and Platinum. In the last chapter of the Paper will be described survey, analyzed economical, social, cultural, personal and psychological factors that influence customer’s behavior by choosing American Express credit cards American Express Blue or American Express Gold. The paper will refer to specific literature, data of Central Statistics bureau, Bank of Latvia financial information, web sources and commercial banks Internet portals.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties American Express kredītkarti.en_US
dc.title.alternativeFactors, that influence customer by choosing American Express credit card.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record