Latvijas ārēja tirdzniecība un uzņēmuma SIA „Baltijas loģistikas aģentūra” darbība tirgū.
Autor
Šilderis, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas Ārēja Tirdzniecība un SIA „Baltijas Loģistikas Aģentūra” darbība tirgū”. Šī tēma ir izvēlēta lai izpētīt uzņēmējdarbības attīstības politiku Latvijā un Eiropas Savienībā, kā arī izvērtēt svarīgākos Latvijas ārējos tirdzniecības partnerus. SIA „Baltijas Loģistikas Aģentūra” ir izvēlēta kā transportēšanas funkciju realizētājs lai izpētītu uzņēmuma stratēģisko vadīšanu un produkcijas konkurētspējīgas priekšrocības. Bakalaura darbs sastāv no trijām daļām. Divās pirmās daļās bakalaura darba autors apkopo informāciju par uzņēmējdarbības politiku Latvijā un Latvijas ārējo tirdzniecību un tās galvenos raksturojošos faktorus. Trešā ir praktiskā daļa, kurā autors analizē transporta nozares, dod SVID analīzi un nosauc produkcijas konkurētspējīgas priekšrocības.
Bakalaura darba mērķis ir raksturot ārējo tirdzniecību un novērtēt uzņēmuma SIA „Baltijas Loģistikas Aģentūra” darbību tirgū. The theme of the Bachelor Paper is "Baltijas Loģistikas Aģentūra" Limited Liabiity Company's foreign trade and activity at the market”. The theme was chosen in order to investigate business development policy in Latvia, as well as to find out and evaluate the main foreign trade partners of Latvia. "Baltijas Logistikas Agentura" LLC was chosen as a cargo transport company in order to help the author to explore company's activity and compattitivness at the foreign trade. Moreover, the objectives of the paper was also to evaluate the strategic management of the company and competetive advantages of the products. The Bachelor Paper consists of three parts. In first two theoretical parts the author gathers the information about business development policy in Latvia and major factors in Latvian foreign trade. The third part is practical where the author analyzes transport industry development and gives SWOT analysis, also presents competitive advantages of the products.
The goal of the Bachelor Paper to characterize Latvian foreign trade and to define „Baltijas Loģistikas Aģentūra" activity at the market.