Show simple item record

dc.contributor.advisorSvece, Artisen_US
dc.contributor.authorCīrule, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:47:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:47:32Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38947en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13728
dc.description.abstractDarbā „Kritiskās domāšanas izpratne pragmatisma izglītības filozofijā” tiek risināts jautājums par kritiskās domāšanas attīstību – tās ģenēzi apgaismības laikmetā un nozīmi pragmatiķu filozofijā, kura aktualitāti nezaudē arī 21. gadsimtā. To apliecina pāris minētie piemēri, kas atspoguļo kritiskās domāšanas metožu trūkumu izglītības sistēmā. Būtiska darba daļa ir otrajā nodaļā aplūkotās Džona Djūija idejas par izglītības filozofijas attīstību. Tieši Džons Djūijs uzskatāms par kritiskās domāšanas koncepta ieviesēju pragmatisma filozofijā. Turklāt tiek secināts, ka viņa idejas joprojām ir aktuāls.en_US
dc.description.abstractIn the paper „The Understanding of Critical Thinking in the Pragmatism Philosophy of Education” are covered such an issues as the development of critical thinking and its genesis of the Enlightenment and it’s role of pragmatists in philosophy, which does not lose relevance in the 21st century. This is evidenced by a couple of examples, which reflects the lack of critical thinking techniques in the system of education. A significant part of this paper is the second chapter where the ideas of John Dewey’s philosophy of education and it’s development are described. John Dewey is considered to be an author of the concept of critical thinking in the philosophy of pragmatism. Besides it’s came to a conclusion that his ideas are outstanding nowadays too.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFilozofijaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas izpratne pragmatisma izglītības filozofijāen_US
dc.title.alternativeThe Understanding of Critical Thinking in the Pragmatism Philosophy of Educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record