Reklāma un reklāmas izplatīšanas veidi
Author
Rudzīte, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis - izpētīt reklāmas izplatīšanas veidus un līdzekļus Latvijas tirgū, un pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, noskaidrot, reklāmas izplatīšanas iespējas internetā, tā īpatnības, popularitāti un ietekmi mūsdienās.
Darba teorētiskajā daļā izmantota informācija no Latvijā un citur pasaulē izdotajām grāmatām un publikācijām par pētāmo problēmu, preses izdevumiem, LR normatīvajiem aktiem reklāmas jomā, Latvijas Reklāmas Asociācijas u.c. pētījumi, tika izpētīti arī Internetā pieejamie dati (statistikas dati, apraksti un pētījumi).
Darba praktiskajā daļā veikta mazo un vidējo uzņēmēju anketēšana par viņu praksē izmantojamām reklāmas metodēm, to trūkumiem un priekšrocībām. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi un praktiskā pētījuma rezultātiem, var secināt, ka katram no reklāmas veidiem ir savas priekšrocības un trūkumi, kā arī noteikta auditorija.
Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā, sastāv no 75 lapām, 10 tabulām, 20 attēliem un 1 pielikuma. Izmantoti 40 literatūras avoti.
Pētījumā izmantotās metodes: teorētiskā metode – literatūras analīze, empīriskā metode - anketēšana. Bachelor paper's aim- investigate delivery types of advertisement and funds in the market of Latvia, based on results of research, finding out possible distributions in the internet, its peculiarities, popularity and influence nowadays.
The theoretical part of the Paper deals with information collected from books published in Latvia and abroad also publications on the particular matter, press releases, Normative acts of Latvia in advertisement, Advertisement Association of Latvia (Latvijas Reklāmas Asociācija), as well as data collected from internet is analysed (statistic data, publications and researches).
The practical part of the paper deals with questionnaires set for small and medium enterprises, approaches used in their practice- advantages and disadvantages. Analysis based on studies of theoretical literature and practical assignment, results in statement that each type of advertisement has its advantages and disadvantages, as well as particular audience.
The Bachelor’s Paper has been worked out in Latvian, consists of 75 pages, 10 charts, 20 pictures and 1 appendix .
Methods used in research: theoretical method- literary analysis, empirical method- questionnaire.