Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorRudzīte, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:30Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10628en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13816
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis - izpētīt reklāmas izplatīšanas veidus un līdzekļus Latvijas tirgū, un pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, noskaidrot, reklāmas izplatīšanas iespējas internetā, tā īpatnības, popularitāti un ietekmi mūsdienās. Darba teorētiskajā daļā izmantota informācija no Latvijā un citur pasaulē izdotajām grāmatām un publikācijām par pētāmo problēmu, preses izdevumiem, LR normatīvajiem aktiem reklāmas jomā, Latvijas Reklāmas Asociācijas u.c. pētījumi, tika izpētīti arī Internetā pieejamie dati (statistikas dati, apraksti un pētījumi). Darba praktiskajā daļā veikta mazo un vidējo uzņēmēju anketēšana par viņu praksē izmantojamām reklāmas metodēm, to trūkumiem un priekšrocībām. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi un praktiskā pētījuma rezultātiem, var secināt, ka katram no reklāmas veidiem ir savas priekšrocības un trūkumi, kā arī noteikta auditorija. Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā, sastāv no 75 lapām, 10 tabulām, 20 attēliem un 1 pielikuma. Izmantoti 40 literatūras avoti. Pētījumā izmantotās metodes: teorētiskā metode – literatūras analīze, empīriskā metode - anketēšana.en_US
dc.description.abstractBachelor paper's aim- investigate delivery types of advertisement and funds in the market of Latvia, based on results of research, finding out possible distributions in the internet, its peculiarities, popularity and influence nowadays. The theoretical part of the Paper deals with information collected from books published in Latvia and abroad also publications on the particular matter, press releases, Normative acts of Latvia in advertisement, Advertisement Association of Latvia (Latvijas Reklāmas Asociācija), as well as data collected from internet is analysed (statistic data, publications and researches). The practical part of the paper deals with questionnaires set for small and medium enterprises, approaches used in their practice- advantages and disadvantages. Analysis based on studies of theoretical literature and practical assignment, results in statement that each type of advertisement has its advantages and disadvantages, as well as particular audience. The Bachelor’s Paper has been worked out in Latvian, consists of 75 pages, 10 charts, 20 pictures and 1 appendix . Methods used in research: theoretical method- literary analysis, empirical method- questionnaire.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāma un reklāmas izplatīšanas veidien_US
dc.title.alternativeCommercials and Distributionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record