Reklāmas loma uzņēmuma konkurētspējas palielināšanā
Author
Kozirskis, Kirils
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Lapa, Ilze
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Dotais diplomprojekts ir veltīts SIA Tele2 tirgus pozīciju analīzei un tās mobilo sakaru pakalpojumu darbībai Latvijas tirgū.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīti konkurences un konkurētspējas jēdzieni un klasifikācija, reklāmas būtība tās veidi un mērķi.
Otrajā daļā ir veikta nozares dzīves cikla stadijas analīze, ka arī Latvijas Republikas mobilu sakaru tirgus analīze.
Trešajā daļā tiek izanalizētas Tele2 tirgus pozīcijas, veikta SWOT analīze, un veikts pētījums ar mērķi pieradīt, ka reklāmas darbībai ir liela loma firmas konkurētspējas paaugstināšanā.
Beigās ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma Tele2 konkurētspējas paaugstināšanai. This diploma project is devoted to the analysis of SIA Tele2 market positions and its activity in the Latvian telecommunication services market.
The bachelor work consists of three parts. In the first part are described a competition and competitiveness definitions and their classification, advertising essence, types and aims of it.
In the second part the analysis of a vital stage of branch, and also the analysis of the market of mobile communication of the Latvian Republic is done.
In the third part Tele2 market positions are analyzed, SWOT analysis is carried out, and is done the research, with the purpose to prove, that advertising activity of firm has the big role in increase of competitiveness of firm.
Finally, there are drawn conclusions and offered suggestions to improve Tele2 competitiveness increase.