Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorRudzīte, Everitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11381en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13829
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir analizēt reklāmas attīstības tendences Latvijā, reklāmas regulējumu Latvijā un Eiropas Savienības kontekstā kā arī veikt Latvijas reklāmas mēdiju tirgus prognozēšanu. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir ietverti vispārīgi jautājumi, kas saistīti ar reklāmu. Otrajā nodaļā tiek analizētas reklāmas tirgus tendences Latvijā. Trešajā nodaļā tiek izpētīta reklāmas regulēšana Latvijā. Ceturtajā nodaļā tiek veikta Latvijas reklāmas mēdiju tirgus prognozēšana. 2008. gadā Latvija ierindojas otrajā vietā reklāmas tirgus pieaugumā starp Baltijas valstīm. Tika izpētīts, ka Latvija veiksmīgi īsteno reklāmas saskaņošanu ar ES prasībām. Reklāmas mēdiju tirgus prognozes 2009. -2011. gadam ir stabili augošas. Bakalaura darba apjoms: Lapu skaits: 77 lpp Tabulu skaits: 12 Attēlu skaits: 40en_US
dc.description.abstractBachelor’s work aim is to analyze development tendencies of advertising in Latvia, advertising laws in Latvia and EU and to forecast advertising media market in Latvia. Bachelor’s work consists of four chapters. The first chapter conceives overall questions regarding advertising. Second one analyses development tendencies of advertising in Latvia. Third one analyses research legal regulations of advertising in Latvia. Fourth chapter is forecasting of advertising media market in Latvia. In year 2008 Latvia was the second of Baltic States in growth of advertising market. It was concluded, that Latvia successfully integrates advertisement co-ordination with EU requirements. Advertisement media market forecasts for period 2009 - 2011 are stable up-going. The size of bachelor’s work: Number of pages: 77 Number of tables: 12 Number of images: 40en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas attīstības tendences Latvijāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of advertising tendencies in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию