Mārketinga darbības analīze sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā „Blinn”.
Author
Kričuna, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek analizētas sabiedriskās ēdināšanas nozares attīstības tendences un tās ietekmējošie faktori Latvijā, kā arī dota sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija un pētītā uzņēmuma „Blinn” darbības raksturojums- vēsture, mērķi un organizatoriskā struktūra. Otrajā nodaļā tiek dots uzņēmuma iekšējās un ārējās vides vispārējais raksturojums, kafejnīcas „Blinn” klientu analīze, SWOT analīze un tiešo konkurentu izpēte. Savukārt bakalaura darba trešajā nodaļā ir sniegta uzņēmuma pakalpojuma mārketinga kompleksa elementu analīze (cena, virzīšana, sortimenta un pakalpojuma raksturojums; cilvēki; fiziskā izpausme; process), izpētīta un vērtēta klientu apmierinātība ar kafejnīcā sniegto pakalpojumu, kā arī tiek doti priekšlikumi sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma „Blinn” darbības pilnveidošanai. The first chapter of the bachelor paper includes: the analysis of trends in development of the public catering industry in Latvia; the classification of public catering enterprises and activity characteristics of the public catering company “Blinn” – its history, goals and organizational structure. The second chapter includes a general description of internal and external environment in the public catering company “Blinn”, the analysis of its customers, SWOT analysis, and the research of its direct competitors. The third chapter includes analysis of service marketing mix (price, product, place, promotion, people, physical evidence, process) in the company “Blinn”, evaluation of its clients’ satisfaction with the offered product, as well as suggestions for improving the company’s activities.