Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorVidruska, Gunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:35Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11746en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13844
dc.description.abstractAktīvais tūrisms Latvijā nav tik populārs, kāds tas varētu būt, ja vien būtu tā piedāvājums. Papētot aktīvā tūrisma piedāvājumu Latvijā var secināt, ka tas ir ļoti nabadzīgs, sevišķi Latgalē. Šajā ekonomiskajā situācijā šis tūrisma veids ir ļoti pateicīgs, jo nepieciešams inventārs, ko var izmantot atkārtoti, tādā veidā ar katru izmantošanas reizi, tas atmaksājas. Darba mērķis ir izvirzīt priekšlikumus Ludzas tūrisma informācijas centram, lai varētu attīstīt aktīvā tūrisma produktu Ludzas rajonā. Izveidojot jaunas tūrisma vietas un produktus Ludzas rajons tiktu nodrošināts ar jaunām darba vietām un papildus ienākumiem. Pirmās divas nodaļas ir veltītas aktīvā tūrisma jēdziena, būtības un veidu izpētei kā arī maršrutu plānošanas principiem pēc dažādu tūrisma pētnieku teorijām. Trešajā nodaļā tiek analizēts Latvijas vietējais tūrisms. Ceturtajā nodaļā tiek veidoti dažādi aktīvā tūrisma maršruti balstoties uz iepriekš izpētītās teorijas. Bakalaura darbā ir 79 lpp, 34 attēli, 12 tabulas un 1 pielikums. Darbā ir 59 literatūras un avotu nosaukumu.en_US
dc.description.abstractActivity tourism is not as popular as it could be, if there were a supply. Researching activity tourism supply in Latvia it gives a conclusion that it is very poor, especially in Lagale. In this economical situation this kind of tourism is very suitable as there no need for new issue for inventory, it can be used again and again in this way it pays off. The purpose off this bachelor is make suggestion for Tourism information centre of Ludza, to make the possibility to develop activity tourism in Ludza region. Creating new tourism products and objects Ludza region would be provided with new work places and additional incomes. In first two chapters is dedicated to activity tourism idea, essence and kind researching, as well as route planning principles by different tourism researchers. In third chapter is analyzed Latvian local tourism. In chapter four is made different activity tourism routes based on before researched theory. This bachelor work contains 79 pages, 34 pictures, 12 tables and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAktīvā tūrisma produkta attīstības iespējas Ludzas rajonāen_US
dc.title.alternativeActivity tourism product development possibilities in Ludza regionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record