Jauna velotūrisma produkta izveide Ķekavas pagasta teritorijā
Автор
Pugovka, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darbs kopumā izklāstīts uz 92 lappusēm, tajā iekļautas 3 tabulas un 27 attēli.
Darbā izmantots 51 literatūras avots un pievienoti 7 pielikumi.
Darba mērķis ir izveidot jaunu velomaršrutu Ķekavas pagasta teritorijā, domātu vietējiem Latvijas tūristiem.
Darbs sastāv no trīs daļām. Tā pirmajā daļā tiek apskatīta velotūrisma produkta teorija, velotūrisma un velotūrista atšķirīgās definīcijas, novērtēta velotūrisma pozitīvā un negatīvā ietekme dabas vidē, kā arī raksturoti dažādi velotūrisma veidi.
Otrajā daļā tiek apskatīta jauna velotūrisma produkta izstrādes posmi, kas sastāv no astoņiem etapiem – jauna produkta idejas ģenerēšana, idejas pārbaude, koncepcijas attīstība un pārbaude, mārketinga stratēģijas izveide un biznesa analīze, jauna produkta attīstība, tirgus pārbaude un produkta palaišana tirgū.
Trešajā daļā tiek apskatīts velotūrisms Ķekavas pagasta teritorijā, tā attīstība nākotnē, veikta Latvijas iedzīvotāju anketas analīze un balstoties uz pirmajās divās daļās apskatīto teoriju, izveidots jauns produkts – velomaršruts.
Rezultātā iegūts izstrādāts bakalaura darbs.
Atslēgas vārdi: jauns produkts, velomaršruts, velotūrisms, izveide, objekti, teritorija The work is expound in 92 pages with 3 figure and 27 ilustration.
There ar used 51 literature sorces and added 7 appendix.
Purpose of the work is to create a new veloroute in Kekava region, for all Latvian people.
The work consist of three parts. In the first part are discussed velotourism and it`s product theory, velotourism and velotourist definotions, to evaluate velotourism positive and negative impact in nature, as well as characterize diferent types of velotourism.
In the second part are discussed new velotourism development phases, which consists of eight stages – idea search, screening, business analysis, product and process development, producēt testing and test marketing, introduction.
In the third part are discussed velotourism in Kekavas region, it`s development in future, manage Latvian people questionnaire analysis, and based on first part theory, made a new product – veloroute.
In the result are worked out bachelor work.