• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju attieksmes novērtējums pret telemārketinga pakalpojumiem.

Thumbnail
Открыть
303-11938-Dmitrijeva_Ksenija_kd05017.pdf (778.0Kb)
Автор
Dmitrijeva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju attieksmes novērtējums pret telemārketinga pakalpojumiem”. Darbā tiks apskatīti sekojošie jautājumi: attieksmes un telemārketinga jēdzienu teorētiskais skaidrojums, uzņēmuma SIA Transcom WorldWide Latvia telemārketinga pakalpojumu analīze, patērētāju attieksmes analīze pret telemārketinga pakalpojumiem Latvijas tirgū. Tiks izmantotas sekojošas pētījuma metodes: statiskās analīzes metode, salīdzināšana, respondentu aptauja, ekspertu intervija, matemātiski statistiskās tabulas, grafiskās un aprakstošās metodes. Darbā tiks pētīta patērētāju attieksmes ietekme uz pieprasījumu pēc telemārketinga pakalpojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 90 lpp., ar 8 iekļautām tabulām, 25 attēliem, 5 pielikumiem. Darbs var būt izmantojams, analizējot tirgus situāciju telemārketinga pakalpojumu jomā.
 
The theme of the paper is "The assessment of consumer attitude towards the telemarketing services." In the paper are analyzed following issues: attitudes and telemarketing terms theoretical explanation, telemarketing service analysis of Ltd. „Transcom WorldWide Latvia”, analysis of consumer attitudes towards telemarketing services in the Latvian market. In the paper are used the following research methods: a static analysis method, comparisons, survey, expert’s interviews, mathematically statistical tables, graphics and descriptive methods. In the paper there is studied the effect of consumer’s attitude to the demand of telemarketing services. Paper contains 90 pages, 8 table, 25 illustrations, 5 appendixes. Work can be used for the market situation in telemarketing services analyses.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13859
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV