• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aviosabiedrības Air Baltic reklāmas analīze

Thumbnail
View/Open
303-12159-bogdanova_natalja_nb05019.pdf (918.5Kb)
Author
Bogdanova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus Air Baltic reklāmas darbības uzlabošanai. Bakalaura darba uzdevumi ir apskatīt mārketinga un reklāmas jēdzienus, izpētīt aviosabiedrības „Air Baltic” rašanos, darbību un aviosabiedrības piedāvājumus saviem klientiem, izanalizēt iegūto informāciju un uztaisīt secinājumus. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir teorētisks ieskats par aviosabiedrību mārketingu un tā plānošanu, reklāmas lomu aviosabiedrībā . Otrajā daļā tiek apskatīta Air Baltic darbība, pasažieru un lidojumu attīstības tendences. Trešajā daļā apskatīta uzņēmuma Air Baltic komunikācijas veidi, reklāmas līdzekļi, kā arī veikta uzņēmuma Air Baltic klientu aptauja un izstrādāti priekšlikumi reklāmas pilnveidošanai. Darbs satur 68 lappuses, 7 tabules, 25 attēlus, 4 pielikumus.
 
Bachelor work purpose is to produce suggestions Air Baltic advertising action improve. Bachelor work tasks are to examine a marketing and advertising concept, to probe „Air Baltic” airline appear, action and airline suggestions for clients, to analyses the obtained information and made conclusion. Bachelor work contains three chapters. In the first chapter there is a theoretical view of the airline marketing and his planning, airline advertising. In the second part examined the Air Baltic functions, passengers and flights development tendencies. In the third part examined Air Baltic airline communication kinds, advertising resources, survey Air Baltic clients and produced suggestions to executed advertising improvement. Work contains 68 pages, 7 tables, 25 images, 4 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13865
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV