• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA TELE 2 klientu lojalitātes analīze.

Thumbnail
Öffnen
303-12197-Kornejeva_Taisija_to05004.pdf (825.8Kb)
Autor
Ožogina, Taisija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ”SIA Tele2 klientu lojalitātes analīze”. Bakalaura darbā analizēta Tele2 klientu lojalitāte pret uzņēmumu. Pirmajā daļā pētīta lojalitātes būtība un tas programmas teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturots uzņēmums Tele2, to piedāvātie pakalpojumi, ka arī analizēti klientu aiziešanas iemesli un uzņēmuma veikta aptauja par klientu apmierinātību. Trešajā nodaļā apkopoti Tele2 klientu aptaujas rezultāti un autores izstrādāti ieteikumi uzņēmumam, lai pilnveidotu attiecības ar klientiem un nostiprinātu viņu lojalitāti. Pētījuma periods – 2009 gads. Darba apjoms 60 lapaspuses, tajā ir 18 attēli, 6 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, lojalitātes programmas, mobilie sakari.
 
Bachelor paper theme is “The analysis of SIA TELE2 clients loyalty”. In these paper was analysed the Tele2 customer loyalty to the enterprise. First part is dedicated to the theoretical description of customer loyalty and its programmes. The second part describes the Tele2 enterprise services and products, also are analysed the results of the facts why customer choose other companies services and products and analysed the company's survey of customer satisfaction. Third part is the analyse of the Tele2 customer questionnaire results. At the end of the work author gives her advices on how the Tele2 can improve the relationships with it is customers and strengthen their loyalty. Research was made during the year 2009. Paper consists of 60 pages, 18 graphs and 6 tables, 2 additions. Keywords: customer loyalty, mobile, loyalty programs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13868
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV