MCDonalds mārketinga komunikācijas analīze : Latvija-Īrija
Author
Kazakova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rusakova, Agnese
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma; pētāmās problēmas apraksts: McDonalds pielietoto mārketinga komunikāciju analīze Latvijā un Īrijā; pētījuma veikšanas laikā daudzus uzņēmumus šajās valstīs (un īpaši Latvijā) skar ekonomiskās krīzes sekas, tāpēc ir nepieciešami aplūkot tādu uzņēmumu pieredzi, kas veiksmīgi darbojas starptautiskajā tirgū ilglaicīgi.
Atslēgas vārdi: McDonalds, mārketinga komunikācijas, reklāma, preces virzīšana tirgū, e-mārketings, sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana, personiskā apkalpošana
Pētījumā izvirzītā hipotēze: McDonalds ir iespējams izveidot tādu mārketinga komunikāciju programmu, kas būtu domāta vienlaikus vismaz divu valstu patērētājiem vienā mērķauditorijas grupā.
Darba mērķis: pētīt un salīdzināt McDonalds veiktās mārketinga komunikāciju aktivitātes Latvijā un Īrijā, nosakot vienotas, uz jauniešu (18 – 25 gadi) mērķauditoriju vērstas, mārketinga politikas perspektīvu. Issue of this work; actuality: analysis of McDonald's marketing communications: Latvia – Ireland; during the period of this research many of business holders are surviving the consequences of economic crisis, especially in Latvia. It is important to analyze business experience of those who are operating successfully in the international market for long-term.
Key words: McDonalds, marketing communications, advertisement, promotion, e-marketing, public relations, direct marketing, personal selling
Hypothesis: McDonald’s marketing communication’s activities could be used as a programm to focus on members of at least two countries with condition that they belong to one target group.
A work purpose is to study and compare McDonald's marketing communications in Latvia and Ireland by establishing common marketing communication program dedicated to young people (18-25 years old).