SIA „FN Serviss” mārketinga komunikācijas uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas kontekstā
Author
Kuļikova, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Oksana Kuļikova. Bakalaura darba „SIA „FN Serviss” mārketinga komunikācijas uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas kontekstā”.
Bakalaura darbā analizēta mārketinga komunikāciju izmantošana uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas procesā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izanalizēt konkrēta uzņēmuma - SIA „FN Serviss” mārketinga komunikāciju ietekmi uz uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanu, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „FN SERVISS” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Pirmajā darba nodaļā autore pēta mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, otrajā daļā pēta SIA „FN Serviss” darbību, mērķauditoriju un izmantotās mārketinga komunikācijas, analizē to efektivitāti uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanā. Trešajā nodaļā tiek apkopoti pētāmā uzņēmuma klientu aptaujas rezultāti, kā arī izstrādāti mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni uzņēmuma SIA „FN Serviss” reputācijas un tēla uzlabošanai un popularizēšanai.
Pētījuma periods – 2002. - 2009. gads. Darba apjoms 86 lapaspuses, tajā ir 19 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, uzņēmuma reputācija, uzņēmuma tēls, reklāma, sabiedriskās attiecības. Oksana Kuļikova. Bachelor work ““FN Serviss” Ltd. marketing communications in the context of the company's reputation and image making”.
Thesis analyzes the use of marketing communications company's reputation and image making process. Bachelor's work is based on the theory's knowledge of marketing communications, to analyze a particular company – “FN Serviss” Ltd. marketing communications impact on the company's image and reputation building, and to develop proposals for “FN Services” Ltd. marketing communications development.
In the first chapter the author examines the theoretical aspects of marketing communications, the second part examines the “FN Serviss” Ltd. operation targeting and marketing communication used, analyze the effectiveness of the company's reputation and image. The third chapter summarizes the researched company’s customer survery results, as well as to develop marketing communications development directions of the company “FN Serviss” Ltd. reputation and image improvement and promotion.
The study period - 2002 - 2009. 86 amount of work pages, there are 19 images, 9 tables and 1 attachment.
Keywords: marketing communication, company reputation, company image, advertising, public relations.