Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorKuļikova, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:40Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:40Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13873en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13886
dc.description.abstractOksana Kuļikova. Bakalaura darba „SIA „FN Serviss” mārketinga komunikācijas uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas kontekstā”. Bakalaura darbā analizēta mārketinga komunikāciju izmantošana uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas procesā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izanalizēt konkrēta uzņēmuma - SIA „FN Serviss” mārketinga komunikāciju ietekmi uz uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanu, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „FN SERVISS” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Pirmajā darba nodaļā autore pēta mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, otrajā daļā pēta SIA „FN Serviss” darbību, mērķauditoriju un izmantotās mārketinga komunikācijas, analizē to efektivitāti uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanā. Trešajā nodaļā tiek apkopoti pētāmā uzņēmuma klientu aptaujas rezultāti, kā arī izstrādāti mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni uzņēmuma SIA „FN Serviss” reputācijas un tēla uzlabošanai un popularizēšanai. Pētījuma periods – 2002. - 2009. gads. Darba apjoms 86 lapaspuses, tajā ir 19 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, uzņēmuma reputācija, uzņēmuma tēls, reklāma, sabiedriskās attiecības.en_US
dc.description.abstractOksana Kuļikova. Bachelor work ““FN Serviss” Ltd. marketing communications in the context of the company's reputation and image making”. Thesis analyzes the use of marketing communications company's reputation and image making process. Bachelor's work is based on the theory's knowledge of marketing communications, to analyze a particular company – “FN Serviss” Ltd. marketing communications impact on the company's image and reputation building, and to develop proposals for “FN Services” Ltd. marketing communications development. In the first chapter the author examines the theoretical aspects of marketing communications, the second part examines the “FN Serviss” Ltd. operation targeting and marketing communication used, analyze the effectiveness of the company's reputation and image. The third chapter summarizes the researched company’s customer survery results, as well as to develop marketing communications development directions of the company “FN Serviss” Ltd. reputation and image improvement and promotion. The study period - 2002 - 2009. 86 amount of work pages, there are 19 images, 9 tables and 1 attachment. Keywords: marketing communication, company reputation, company image, advertising, public relations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „FN Serviss” mārketinga komunikācijas uzņēmuma reputācijas un tēla veidošanas kontekstāen_US
dc.title.alternative„FN Serviss” Ltd. marketing communications in the context of the company’s reputation and image makingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record