• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) un atbalstošās programmatūras izvēle

Thumbnail
Открыть
303-14005-Taurina_Sintija_st06003.pdf (759.5Kb)
Автор
Tauriņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir „Klientu attiecību pārvaldība (CRM) un atbalstošās programmatūras izvēle”. Darba mērķis ir gūt priekšstatu par klientu attiecību pārvaldības būtību, priekšrocībām, ieviešanas procesu, programmnodrošinājumu un veikt divu CRM risinājumu analīzi un salīdzinājumu, lai izvēlētos visatbilstošāko no tiem mazam un vidējam uzņēmuma. Rezultātā autore rekomendē Sage CRM kā vispiemērotāko risinājumu mūsdienīgam, uz klientu orientētam uzņēmumam. Bakalaura darba izstrādes gaitā tika izmantoti 26 literatūras avoti, 4 tabulas un 16 attēli. Atslēgvārdi: klientu attiecību pārvaldība, CRM, Terrasoft, Sage
 
The title of the final Thesis is „Customer Relationship Management (CRM) and choice of supporting software”. The purpose of the Thesis is to get the idea of customer relationship management, its advantages, implementation process, software and to compare and analyse two CRM solutions, in order to choose the most appropriate for small and medium companies. In conclusion, the author recommends Sage CRM as the most appropriate solution for a modern, customer-oriented company. The final Thesis is based on 26 literature references, 4 tables and 16 figures. Key words: customer relationship management, CRM, Terrasoft, Sage
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13896
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV