A/S Aldaris zīmola analīze un tā attīstības perspektīvas
Автор
Tarans, Jurijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Latvijā zīmolvedība kļūst par menedžmenta un mārketinga svarīgu sastāvdaļu daudzos uzņēmumos. Tādēļ par darba tēmu izvēlēta konkrēta uzņēmuma zīmola analīze un tā attīstības perspektīvas.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, Aldara zīmolu portfeļa analīzes rezultātiem un Rīgas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus Aldara zīmola attīstībai un līderpozīcijas saglabāšanai Latvijai tirgū.
Bakalaura darba mērķa sasniegšanai autors pielieto sekojošas pētniecības metodes:
•literatūras referatīva analīze;
•otrreizējo datu analīze;
•aptauja.
Pirmajā daļā pētīti zīmola teorētiskie aspekti; otrajā daļā raksturota zīmola arhitektūra un zīmolu portfeļa veidošana. Trešā daļa veltīta A/S “Aldaris” zīmola pozīcijai tirgū, zīmola attīstības mārketinga stratēģijai un zīmolu portfeļa uzbūvei. Apkopoti aptaujas rezultāti un izstrādāti ieteikumi zīmola attīstības perspektīvām.
Darba apjoms 88 lapaspuses, tajā ir 39 attēli, 7 tabulas un divi pielikumi.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola arhitektūra, zīmolu portfelis, zīmola attīstības mārketinga stratēģija. In Latvia brending becomes for management and marketing important part, in many enterprises. Therefore for a work theme a brending analysis and this planning are select. Ground on theory conclusions and Brewer action strategy, policy, brend brief-case analysis results, a bachelor work purpose was pulled out: to produce the leader of beer products suggestions improve of marketing communications, ground on a brend brief-case improvement.
And it stipulates a problem – as in future to save Brewer brend leadership? An author applies followings research methods bachelor work purpose arrives at:
•a literature abstract analysis;
•analysis of the second data;
•Questioning.
In the brend theoretical aspects are the first department probed; in brend architecture and brend brief-case, form is the second department characterized. The third department is dedicated A/S “Brewer” brend position in a market, brend development marketing strategy and brend brief-case structure. Questioning results and produced advices are summarized brend development prospects.
Work volume 88 pages; there are 39 images, 7 tables and two appendixes.
Key words: brend, brend architecture, brend brief-case, brend development marketing.